کد خبر 216094
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

امام جمعه کلاله: شهیدان پرچمدار عزّت، امنیت و آزادگی هستند

امام جمعه کلاله: شهیدان پرچمدار عزّت، امنیت و آزادگی هستند

 امام جمعه کلاله در شرق استان گلستان بابیان اینکه امنیت در یک کشور و جامعه به خودی خود بوجود نمی‌آید بلکه مدیون خون شهیدان است، گفت: شهیدان پرچمداران عزت، آزادگی و امنیت در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های حیات؛حجت‌الاسلام «نجف‌علی قاسمی» روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد میرشکاری اظهار کرد: به برکت خون شهیدان و رشادت‌های آنها، هم اکنون فضای طیب و طاهری در جامعه ما حاکم شده که همه اقشار مردم باید برای حفظ آن تلاش کنند.

وی افزود: شهیدان ما بالاخص شهید میرشکاری، با رشادت و پایمردی و در عین مظلومیت به شهادت رسیدند و استقلال کشور اسلامی ما از دستبرد دشمنان حفظ کردند.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: بدون تردید خون‌های ریخته شده شهیدان ما، طومار دشمنان اسلام و انقلاب را درهم خواهد پیچید زیرا انتقام گرفتن از ظالم امری قطعی و وعده الهی است.

امام جمعه کلاله ادامه داد: اقشار مختلف جامعه باید پیرو راه شهیدان باشند و دستاوردهای این عزیزان والامقام را حفظ کنند.

وی بیان داشت: مسوولان با خدمت مضاعف به مردم می‌توانند انتقام خون شهیدان را بگیرند.

 تروریست‌های کوردل ۱۵ شهریور اقدام به ترور ۲ نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان کردند که حین خدمت بودند و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی سروان محمد میرشکاری رییس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به فیض شهادت نائل آمدند. شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد که ۶۵ درصد جمعیت آن در ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha