کد خبر 215941
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

بخارایی: اسکیت در مدال آوری‌ کاروان هانگژو نقش مهمی خواهد داشت

بخارایی: اسکیت در مدال آوری‌ کاروان هانگژو نقش مهمی خواهد داشت

دبیر فدراسیون اسکیت گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو با ترکیب کامل حضور خواهیم داشت و امیدوارم در بازی‌های آسیایی نتایج قابل قبولی بگیریم.

حمیدرضا بخارایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حضور در بازی های آسیایی اظهار داشت: با کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی جلسات متعددی داشتیم و قرار شد اسکیت با ترکیب کامل و با 12 ورزشکار در دو رشته اسکیت فری استایل و اسکیت سرعت به بازی ها اعزام شوند و امیدوارم در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: در حال حاضر ورزشکاران فری استایل در اصفهان و ورزشکاران سرعت در اراک در اردو هستند و این اردوها تا بازی ها ادامه خواهد داشت و با توجه به رکوردهای ورزشکاران، اسکیت در مدال آوری‌ کاروان هانگژو نقش مهمی خواهد داشت.

دبیر فدراسیون اسکیت ادامه داد :در بازی های آسیایی در بخش سرعت اسکیت ۱۸ مدال توزیع می‌شود و در آینده وارد المپیک هم خواهد شد با این شرایط ما بر روی بهترین نفرات را سرمایه گذاری کردیم تا وارد این مسابقات شویم.

وی افزود: از بهمن‌ماه سال ۹۹ اردوی هانگژو شروع شده ۱۴ اردو در رشته سرعت و ۱۰ اردو در فری‌استایل برگزار شده است. در طول این مدت تمام تلاش خود را برای آمادگی ورزشکاران برای کسب بهترین نتیجه انجام داده است. مطمئن هستیم حاصل این تمرینات و زحمات، کسب نتایج خوب و سربلندی در هانگژو است.

بخارایی اظهار داشت:ما با ۸ نماینده در بخش سرعت(۴ دختر و ۴ پسر)، در بخش فری‌استایل هم ۴ نماینده شامل ۲ نماینده دختر و ۲ نماینده پسر داریم. محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی، آزاد همتی، کیارش شاه‌محمدی، نگین شیخی، مهشید کیایی، نهال مقدم‌رحمانی، ملیکا منوچهری راد نمایندگان ایران در بخش سرعت هستند. رضا لثانی، امیرمحمد سواری، ترانه احمدی، رومینا سالک هم در بخش فری‌استایل به بازی‌ها اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha