کد خبر 215783
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

«حیات» از تلاش نافرجام ضد انقلاب در آشوب آفرینی جدید گزارش می‌دهد؛

آشفتن خواب معاندین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

آشفتن خواب معاندین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

ایران کربلای دوم است، کربلایی که هیچ گاه مقاومت هایش تمامی ندارد و در این روزها که به سالروز مرگ «مهسا امینی» نزدیک می شویم، افرادی درصدد این هستند تا رویه را عوض کرده و بی نظمی‌هایی را ایجاد کنند تا در سایه همان آشوب‌ها هدفشان را اجرای کنند اما زکاوت وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران این شبکه سازماندهی شده را که به موجب ایجاد و آموزش برای اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ با گذشت 1400سال از وقایع کربلا و اسارت و شهادت‌های که در آن برهه از زمان اتفاق افتاد، بدون آنکه دوربینی آنرا ثبت کند یا فضای مجازی باشد که آن را باز نشر دهد، اما این حوادث تلخ توانسته خود را کشتی نجاتی، برای همگان قرار دهد و میلیون ها نفر را با خود همراه و همسو کند.

حال باید گفت، اربعین تمام شده است و زائرین بعد از بیعت دوباره، با امامشان راهی دیارشان می شوند.

یک اجتماع میلیونی در اربعین حسینی چه پیامی را با خود همراه می کند؟ این یک آیین دینی، سیاسی و فرهنگی‌ست یا می خواهد نقش ها، کارکردها و روایت های مختلف را به جهانیان نشان دهد.

اگر زیارت و دین و وفاداری را در گوشه‌ای ذهنمان حفظ کنیم، بهتر می توانیم زوایای دیگر این تجمع میلیونی را ببینیم؛ همان رویکرد سیاسی و اجتماعی که مرزها، جایگاه ها، نژادها و تفاوت دین ها را کنار می گذارد تا مشترکات را به رخ بکشاند.لذا در دنیایی که زور، ظلم و استبداد سرکشی می کند این اقتدار و اتحاد است که خود را به نشان انسجام نمایان می کند.

راهپیمایی اربعین موجب شد تا اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان به ویژه جریان های منافقین، تکفیری، داعش، مصداق یک قدرت برتر جهانی شود، همان قدرتی که هر چیزی را بهانه می کند تا تفرقه افکنی کند، همان قدرتی که هربار به اسم تفاوت دین، تفاوت اندیشه و ... خود را نشان می دهد اما در نهایت به در بسته می خورد.

حال اگر همین اتحاد را از منظر اجتماعی نگاه کنیم؛ امنیت و وحدت را به دنبال داشته و اگر از لحاظ سیاسی جستجو کنیم؛ اتحاد و قدرت را نمایان کرده ایم.

شهادت حسین و یارانش مختص به زمان و مکان خاصی نیست، یادآور تفرقه ها و وجود منافقین است که هیچ برهه زمانی نداشته است. شاید همین نبودن برای یک برهه زمانی، رمز ماندگاری حسین (ع) است، حسینی که شدیدترین ظلم ها را از سوی کسانی دید که دست یاری به سویش دراز کرده بودند.

ایران روایت کربلاها را در خود دیده است. از قبل از انقلاب تا جنگ هشت ساله با حکومت بعث عراق تا لمس خنجر سرد منافقین، تکفیری ها، داعشی ها، تحریم ها و فشارهای که از سوی رژیم صهیونیستی و همپیمانانشان صورت گرفته است.

اگر به سالهای گذشته نگاهی بیندازیم دست این توطئه گرها را به خوبی خواهیم دید. افرادی که با همه تشویش ها و تهدیدهای که در کشور رقم زده‌اند هنوز به فکر تفرقه، اغتشاش و آشوب هستند. دریغ از آنچه که سخنان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نمی خواهند بیاد بیاورند؛ آنجا که شما تصورش را نمی کنید، ما هستیم. 

هرچند باید این نکته را فراموش نکنیم که در همه کشورها اتفاقاتی خواهد افتاد که مخالفین بخواهند از آن آب گل آلود ماهی بگیرند، اما تفاوت جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها در این است که ایران کشور مقتدر و متدینی است که همه اقداماتش را براساس دین و قوانینش پایه گذاری می کند و خلاف آن و آنچه که به بشریت لطمه بزند، حرکتی نخواهد کرد. لذا کشورهای هستند که در صدد برهم زدن این آرامش و اقتدار باشند تا بتواند سایه سنگینشان را بر سر کشوری بیندازند که نه فقط گنج های اقتصادی زیادی را در خود پنهان کرده است، بلکه از مردمانی برخوردار است که برای خاکشان سر می دهند.

با توجه به اینکه این روزها به سالروز مرگ «مهسا امینی» نزدیک می شویم، افرادی درصدد این هستند تا رویه را عوض کرده و بی نظمی‌هایی را ایجاد کنند تا در سایه همان آشوب‌ها و شلوغی‌ها هدف خودشان را اجرا کنند و چه بسا زنان و مردانی که بی خبر از نقشه شوم آنها، فریب خوردگانی می شوند که با جانشان بازی می کنند. اما دریغ از آنکه سربازان گمنام امام زمان و اطلاعات سپاه اجازه نمی دهند که ریگی بدون رصد آنها از زمین ایران تکان بخورد.

برهمین اساس باید گفت شبکه سازماندهی شده به موجب ایجاد و آموزش برای اغتشاشات، توسط وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران، شناسایی و دستگیر شدند.

از آنجاییکه جمهوری اسلامی ایران بزرگترین و با نفوذ ترین قدرت نظامی، اطلاعاتی و رصدی را در جهان دارد این بی فکری از سوی برخی از این گروه‌های دست نشانده غرب، بزرگترین ضربه درون سازمانی به خود است تا بفهمند هیچ گاه نمی توانند به قلب ایران نفوذ کنند. لذا حمایت مالی از سوی وزارت امورخارجه آمریکا و متحدانش در هدایت هیچ خانه و تیمی به هر اسمی نمی تواند با موفقیت همراه شود.

طی روز گذشته وزارت اطلاعات در بیانیه ای اعلام کرد که هدایت موسسه خانه آزادی و موسسه خشونت پرهیزی برای دموکراسی و با مدیریت یکی از عناصر سیاسی خارج نشین، مشغول شبکه سازی زنان و برنامه‌ریزی برای نقش آفرینی در اغتشاشات بودند و با برگزاری دوره‌های مجازی و رایگان برای فعالان حوزه زنان و جامعه مدنی، عناصری از داخل و خارج از کشور را تحت آموزش قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش این موسسه که آخرین کارگاه آموزشی خود را در تیرماه سال جاری برای فعالان حوزه زنان در خارج از کشور، توسط یکی از خبرنگاران رسانه‌های معاند در دانشگاه امنیتی سواز انگلستان برگزار کرده بود، قصد داشته است طی دو روز ۱۶ و ۲۳ شهریورماه سال جاری، دوره‌ای محرمانه با حضور جمعی از فعالان مدنی و زنان و در بستر فضای مجازی برگزار کند که بزرگترین هدف از برگزاری این دوره ها، ایجاد آمادگی و ارائه دستور کار برای آشوبگران داخلی و احیای فضایی تنش زا  و اغتشاش گر بوده است.

ایران کربلای دوم است، کربلایی که هیچ گاه مقاومت هایش تمامی ندارد، مظلومیتش، حقانیتش و مبارزه با ظلم و استکبار در آن همیشگی است و انگار مستکبرین نمی خواهند به این باور برسند. همانگونه که رهبر انقلاب می گوید : غربی ها نمی توانند حرکت (راهپیمایی اربعین) را درک کنند که یعنی چطور می شود؟ لذا دستگاه های تبلیغاتی شان چند سال است که سکوت کرده‌اند. آری، آنچه در این راه مسلم است این بود که نبرد سیاسی بین جبهه حق و مدافع مظلومان عالم، با جبهه باطل و طرفداران ظلم و استکبار، است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha