کد خبر 215701
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

سرمربی جدید فولاد برای فتح ایران آمده است!

سرمربی جدید فولاد برای فتح ایران آمده است!

شب گذشته باشگاه فولاد به صورت رسمی خوان ایگناسیو مارتینز (به صورت اختصار جیم) را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ شب گذشته باشگاه فولاد به صورت رسمی خوان ایگناسیو مارتینز (به صورت اختصار جیم) را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. مرد 59 ساله اسپانیایی که سابقه هدایت تیم هایی نظیر رئال ساراگوسا، لوانته، آلمریا، رئال وایادولید و... را در کارنامه دارد. طبیعی بود که حضور او در ایران، با بازتاب هایی در رسانه های اسپانیایی همراه باشد.

سرمربی جدید فولاد برای فتح ایران آمده است!
روزنامه آ.اس اسپانیا با اشاره به حضور این سرمربی در فولاد تیتر "جیم برای فتح ایران می رود" را برای مطلب خود انتخاب کرده و در ادامه آورده است: خوان ایگناسیو مارتینز سه شنبه سرمربی جدید فولاد شد. مربی اسپانیایی بدین ترتیب سفر جدیدی را به خارج از اسپانیا آغاز می کند. بدین ترتیب او در ایران با پاکو خمز، تکنسین تراکتورسازی دیدار خواهد کرد.

جیم تا پایان فصل و با گزینه تمدید برای سال دوم قراردادش را به امضا رسانده، بسته به اینکه آیا او یک سری اهداف را برآورده می کند یا خیر. فولاد در حال حاضر قعرنشین است و هر چهار بازی خود در لیگ ایران را باخته است.

این چهارمین ماجراجویی جیم در خارج از کشور پس از هدایت تیم های شانگهای شنشین و میژو میکسان تکاند چین و همچنین العربی کویت است.

رسانه elperiodicodearagon نیز در این خصوص نوشت: خوان ایگناسیو مارتینز که تا ژوئن 2022 هدایت رئال ساراگوسا را برعهده داشت، حالا هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران موسوم به خلیج را برعهده گرفت و این موضوع به صورت رسمی اعلام شد. او سه شنبه شب راهی این کشور شد. جیم که قراردادی یک ساله امضا کرده، نیمکت تیم انتهای جدول لیگ را در اختیار می گیرد، زیرا آنها هر چهار بازی را که تاکنون انجام داده اند، باخته اند.
سرمربی جدید فولاد برای فتح ایران آمده است!

حضور او در فوتبال ایران با یکی دیگر از بازیکنان سابق ساراگوسا همزمان خواهد شد، زیرا پاکو خمز هدایت تراکتور را در آنجا برعهده دارد. این اولین بار نیست که جیم به چنین ماجراجویی می پردازد، زیرا او قبلا راهی چین و کویت شده است. او مربی تیم های شانگهای شنشین و میژو میکسان تکاند بود و قبل از اینکه در دسامبر 2020 هدایت ساراگوسا را برعهده بگیرد، مربی العربی کویت بود. او توانست به طرز معجزه آسایی ساراگوسا را در لالیگا 2 حفظ کند و در فصل 2021 – 2022 نیز سرمربی این تیم بود و در رده دهم قرار گرفت.

از آنجایی که مدیران ساراگوسا تصمیم گرفتند که به همکاری با او پایان دهند، جیم پیشنهادهای مختلفی داشته است، مانند آلباسته، الچه، ایبیزا یا لگانس در فصل قبل، یا مورسیا و کارتاخنا در تابستان امسال، اما او پیشنهاد هیچ کدام از این باشگاه ها را نپذیرفت. او حالا با رفتن به ایران و حضور در یک تیم سخت گیر دیگر، کار خود را از سر می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha