کد خبر 215492
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر زنجان برگزار می‌شود

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر زنجان برگزار می‌شود

دبیر ستاد اربعین شهرستان زنجان گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه جاری از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و تا نماز مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید مجتبی حسینی راد روز سه شنبه افزود: مسیر اصلی پیاده روی جاماندگان اربعین از سد گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام است و در این محدوده محدودیت های ترافیکی برای عبور و مرور خودرو و دیگر وسایط نقلیه اعمال می شود.

وی یادآورشد: اتوبوس‌های درون شهری از صبح روز چهارشنبه در مقابل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین مستقر هستند و تا سد گاوازنگ(محل شروع پیاده روی) برای رفاه حال شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

حسینی راد از حضور حدود ۷۰ موکب در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر زنجان خبر داد و اظهار داشت: تمامی موکب‌ها در این مسیر مستقر و آماده پذیرایی از دلدادگان اباعبدالله‌الحسین علیه السلام هستند.

دبیر ستاد اربعین شهرستان زنجان گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی یک حرکت مردمی است و اجرای آن بنا به خواست هیات های مذهبی و موکب داران انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف پیش بینی شده در مسیر پیاده‌روی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی، مداحی، خواندن زیارت اربعین، تعزیه، سرود، تلاوت قرآن، ایستگاه نقاشی، مشاوره، پرده خوانی، ویزیت رایگان و معرفی شخصیت‌های عاشورا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha