کد خبر 215397
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

کارگردان فیلم «های پاور» در گفتگو با «حیات»:

پدافند هوایی ارتش با فیلمی سینمایی به چهل و دومین جشنواره فجر می آید

پدافند هوایی ارتش با فیلمی سینمایی به چهل و دومین جشنواره فجر می آید

کارگردان فیلم «های‌پاور» از ساخت فیلمی سینمایی با همکاری پدافند هوایی ارتش در حوزه امنیت ملی برای چهل و دومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

هادی محمدپور کارگردان فیلم سینمایی «های پاور» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره ساخت فیلمی در رابطه با زندگی فرمانده شهید، حسن آبشناسان گفت: کارهای اولیه این فیلم در حال انجام است. در دو راهی هستیم که این فیلم تبدیل به فیلم سینمایی شود یا سریال؛ ولی تصمیم دارم که سریالی ساخته شود تا از میان آن بتوان فیلم سینمایی استخراج کرد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی که برای ساخت فیلمنامه زندگی شهید آبشناسان تشکیل شد، عده ای به دنبال این بودند که ساخت فیلم درباره این شهید بزرگوار فقط برهه ای از زندگی این شخصیت ملی را در بر گیرد اما با مخالفت من مواجه شد، چراکه به دنبال این هستم که پشتیبانی از ساخت به صورتی باشد که دوران زندگی وی را از تولد تا زمان شهادت روایت کند.

کارگردان فیلم سینمایی «های‌پاور» در ادامه با بیان اینکه این سریال در 18 قسمت ساخته خواهد شد، تشریح کرد: ساخت این فیلم پروژه ای سنگین خواهد بود؛ چراکه بازه زمانی گسترده ای را در برمی گیرد و حتی بخشی از فیلم به زمان قبل از انقلاب برمی گردد. این سریال با مدیوم سینما ساخته خواهد شد تا بتوان آن را در تلویزیون پخش کرد.

محمد پور همچنین در ادامه گفت: موازی با ساخت فیلم درباره زندگی شهید آبشناسان، با همکاری نیروی پدافند هوایی ارتش در حال ساخت فیلمی سینمایی هستیم که برای پدافند هوایی ارتش و در حوزه امنیت ملی ساخته خواهد شد.

این کارگردان سینما بیان کرد: در تلاش هستیم این فیلم سینمایی که با همکاری ارتش ساخته می شود به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برسد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha