کد خبر 215383
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خبر داد؛

واریز ۱۴۵ میلیارد تسهیلات تبصره ۱۸ به حساب بانک های خراسان جنوبی

واریز ۱۴۵ میلیارد تسهیلات تبصره ۱۸ به حساب بانک های خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت:  از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ تا کنون ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به حساب بانک های استان واریز شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مرتضی ذاکریان ظهر دوشنبه در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ اظهارکرد: از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در مرحله اول مبلغ ۱۴۸ میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب دستگاه های اجرایی واریز شده است.

به گفته وی تا کنون ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار به حساب بانک ها واریز شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در مرحله دوم مبلغ ۵۲۲ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه اسلامی (بدون درنظر گرفتن نرخ تنزیل) به هر استان به عنوان سهم واگذارنده اعتبار تخصیص می یابد.

وی به شیوه نامه اجرایی نظارت بر عملکرد طرح های برخوردار از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اشاره کرد و افزود: مسئولیت نظارت میدانی بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می باشد.

ذاکریان با بیان اینکه نظارت قبل و حین اجرای طرح بر عهده دستگاه متولی ارائه طرح ها می باشد، عنوان کرد: کمیته نظارت استانی نیز متشکل از نمایندگان دستگاه های ذی ربط وظیفه نظارت میدانی بر طرح های با تسهیلات از ۱۰ میلیارد ریال تا ۳۰۰ میلیارد ریال را بر عهده دارند.

وی با اشاره به بررسی ۴۷ طرح در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ گفت: ۴۵ طرح برای دریافت تسهیلات در این کمیته مصوب شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: رقم تسهیلات ۴۵ طرح مصوب ۷۷ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha