کد خبر 215317
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

بروجنی: هر افتخاری در هوانگژو کسب شود متعلق به کل خانواده اسکیت است

بروجنی: هر افتخاری در هوانگژو کسب شود متعلق به کل خانواده اسکیت است

بازیکن تیم ملی اسکیت اعزامی به مسابقات هوانگژو در خصوص وضعیتش صحبت کرد.

امیربهزاد بروجنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت خودش اظهار داشت: امیر بهزادی بروجنی هستم بازیکن تیم ملی اسکیت اعزامی به مسابقات هوانگژو، جدا از شرایط تمرینی و اردویی و اعزام به مسابقات، به نمایندگی از بازیکنان دیگر تیم ملی می‌خواهم بگویم ما نفراتی که در اردو هستیم از دل تست‌های متوالی انتخاب شدیم. ما بازیکنان مستعدی داریم که به هر ترتیب در بین دعوت شدگان نیستند ولی دلیلش این نیست که ما نفرات حاضر در تیم ملی به ناحق به این جایگاه رسیدیم. همیشه در هر اعزام تعدادی انتخاب شدند و تعدادی خط خوردند و اعتراضاتی هم وجود داشته است. اما باید یادمان باشد که ما قبل از هر چیز خانواده اسکیت هستیم و هدف مشترکی را دنبال می‌کنیم. ای کاش می‌شد بازیکنان بیشتری دعوت می‌شدند و در اردوها شرکت می‌کردند ولی این موضوع از عهده ما بازیکنان خارج است و تلاش فدراسیون را می‌طلبد که شرایطی فراهم کنند که مسابقات اعزامی بیشتر داشته باشیم. در هر صورت ما نیاز به حمایت یکدیگر داریم تا بتوانیم موفق شویم.

وی افزود: صحبت‌های زیادی در مورد اعزام شدن یا نشدن ما به بازی‌های آسیایی مطرح شده است که ذهن همه ما را درگیر کرده است. به نظر من به عنوان یک ورزشکار ضمن تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک می‌خواهم بگویم که بهتر است با دید بزرگتری تصمیم بگیرند. اسکیت سرعت بخش بزرگی از خانواده اسکیت را تشکیل می‌دهد که نادیده گرفتنش ضرر بزرگی خواهد بود. و دوم اینکه رقبای ما در مسابقات کشورهای کره و تایوان هستند که در مسابقات جهانی هفته گذشته نشان دادند نسبت به گذشته رشد چشمگیری نداشتند و حتی شاید بتوان گفت افت کرده‌اند. شاید برخی گمان کنند نیامدن بازیکنان اصلی این تیم‌ها به مسابقات دلیل این موضوع باشد ولی واقعیت این است که این تیم‌ها بیشتر از 4 بازیکن خوب برای مسابقات دارند و این دلیل ضعفشان نیست.

بروجنی در پایان گفت: موضوع آخر اینکه جدا از آمادگی بالای ورزشکاران ما باید به این موضوع توجه داشت که به خاطر شرایط مسابقه امدادی، کمتر مسابقه ای بوده که در آن تیم‌ها به خاطر خطاهای تکنیکال حذف نشده باشند و این شانس ما را برای گرفتن مدال دوچندان می‌کنند. به امید خدا با تلاش شبانه روز بازیکنان و مربیان و مسئولین با دست پر از مسابقات باز خواهیم گشت. و اینکه به عنوان عضوی از خانواده اسکیت نیازمند دعای خیر شما هستیم و هر موفقیتی کسب شود متعلق به همه خانواده اسکیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha