کد خبر 215301
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در ایران

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در ایران

تیک تاک – TikTok جزو محبوب ترین و جذاب ترین شبکه های اجتماعی جهان میباشد که این روز ها در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محبوبیت و جذابیت ویدیو های تیک تاک به جایی رسیده که در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام خودش را جای داده و گاها ویدیو های tiktok در اکسپلور دیده میشود.

به گزارش گروه وب گردی حیات؛ تیک تاک جزو محبوب ترین برنامه های جهان به شمار میرود. این برنامه بیش از ۸۰ میلیون بار در امریکا و ۸۰۰ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. حتی هم اکنون رتبه ۱ برنامه های سرگرم کننده App Store و با بیش از ۱ میلیارد نصب جزو اپلیکیشن های خاص Google Play قرار دارد. این برنامه از سال ۲۰۱۶ با تبلیغاتی که در اینستاگرام و اسنپ چت انجام داد باعث محبوبیت روزافزون خود شد که با توجه به آمار شرکت Sensor Tower برنامه تیک تاک در سال ۲۰۱۸ رشد ۳ برابری نسبت به ۳ سال گذشته داشته است.

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک روی آیفون و اندروید:

یکی از مشکلات کاربران داخل ایران جهت استفاده از برنامه و شبکه اجتماعی تیک تاک (tiktok) عدم اتصال درست و کار نکردم آن میباشد. در ادامه به چند راهکار ساده اشاره میکنیم که رعایت آنها پیش و پس از انجام راه حل اصلی مهم میباشد، سپس به راه حل قطعی رفع مشکل باز نشدن تیک تاک میپردازیم.

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در ایران

آموزش رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در ایران برای آیفون و اندروید:

اطمینان از اتصال به اینترنت با سرعت و حجم کافی

نصب داشتن نسخه آخر اپلیکیشن

خاموش روشن کردن دستگاه

حذف و نصب مجدد برنامه تیک تاک

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک در ایران

راه حل ۱۰۰٪ قطعی باز کردن اپلیکیشن tik tok روی iOS و Android

۱. پس از انجام و رعایت موارد بالا، نیاز است روی دستگاه خود برنامه ۱.۱.۱.۱ را از اپ استور یا گوگل پلی نصب کنید. اگر درباره DNS و اپلیکیشن 1.1.1.1 برای افزایش سرعت اینترنت اطلاعاتی ندارید میتوانید وارد صفحه لینک شده شوید.

۲. نیاز است از قابلیت Warp Plus اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ استفاده کنید، این قابلیت که در اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ بصورت اشتراک پریمیوم و ماهیانه ۵ دلار حق اشتراک ارائه داده میشود و دسترسی شما را بدون هیچ محدودیتی برای اپلیکیشن تیک تاک و نتفلیکس فراهم میکند.

۳. هنگامی که به وارپ پلاس اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ دسترسی پیدا کردید، بدون v.p.n و فعال بودن اپلیکیشن وارد برنامه tik tok شوید. سپس قابلیت Warp Plus اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ را فعالسازی کنید و به اپلیکیشن تیک تاک بازگردید.

مهم: اپلیکیشن تیک تاک را هنگام فعال سازی Warp Plus باز نگهدارید؛ در صورتی که به برنامه بازگشتید اما هیچ چیزی نمایش داده نمیشد آنرا را کامل ببندید و مجدد باز کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha