کد خبر 215294
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با «حیات»:

کار پرسپولیس مقابل النصر سخت است اما...

کار پرسپولیس مقابل النصر سخت است اما...

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم لزوماً در بازی با النصر و یاران رونالدو شکست خورده نیست.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و کیفیت بازی بالا بود. هر دو تیم برای نتیجه گرفتن وارد زمین شده بودند و برخلاف آنچه از رتبه فولاد در جدول و نتایجش به نظر می‌رسید این تیم اصلاً دست و پا بسته نبود. پرسپولیس هم با انگیزه بالا به میدان آمده بود و هدفش این بود که دو امتیاز از دست رفته در بازی مقابل ذوب آهن را جبران کند. نیمه نخست بازی پایاپای بود ولی در نیمه دوم پرسپولسی با استراتژی وارد زمین شد و تغییراتی در شکل بازی‌اش ایجاد کرد که جواب داد و به گل هم رسید. در دقایق پایانی بازی هم که تیم تحت فشار بود خدا را شکر گل دوم را زدند تا خیال‌مان راحت شود که تیم با 3 امتیاز کامل به تهران بر می‌گردد.

وی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ هم توضیح داد: این تعطیلی واجب بود چرا که هم تیم ملی در گیر اردو است و هم اینکه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند و یک توفیق اجباری برای تیم‌هایی شد که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند و البته فکر می‌کنم به ضرر تیم‌های آماده حال حاضر لیگ بود چرا که ممکن است از ریتمی که در آن قرار دارند خارج شوند. به هر حال مهم این است که یک تیم برای تعطیلاتش هم برنامه ریزی داشته باشد تا اگر ضعفی در مجموعه هست برطرف شود و اگر تیمی آماده است بتواند ریتم خودش را حفظ کند و از آن فرم مطلوب خارج نشود. خصوصاً پرسپولیس که باید بعد از تعطیلات به دربی برود.

پیشکسوت فوتبال در مورد فهرست تیم ملی هم خاطرنشان کرد: به هر حال سرمربی تیم ملی بر اساس تفکرات خودش دست به انتخاب بازیکن می‌زند. فهرست خوبی بود و شاید می‌شد چند نفر دیگر را هم به آن اضافه کرد ولی جوری نیست که بگوییم کسی که حقش نبوده دعوت شده یا برعکس. تنها مورد غیبت کنعانی زادگان بود که اعلام شد تنبیه انضباطی است و با این موضوع هم موافقم. کنعانی زادگان بازیکن خوبی است ولی باید سعی کند دست به حرکاتی نزند که منجر به ضربه زدن به تیم می‌شود.

فنونی‌زاده در رابطه با تقابل پرسپولیس با النصر هم گفت: به هر حال این تیم به واسطه حضور ستاره‌هایی مثل رونالدو و مانه مورد توجه قرار گرفته است ولی خب این را در نظر بگیرید همه پرسپولیس را تیم از پیش بازنده این دیدار می‌دانند و همین باعث می‌شود فشار روی تیم کمتر باشد و از طرف دیگر انها تحت فشار قرار بگیرند. کار سخت است ولی نشدنی نیست و پرسپولیس می‌تواند از این بازی امتیاز بگیرد. ای کاش امتیاز میزبانی گرفته نمی‌شد و هواداران اجازه حضور در بازی را داشتند تا به کمک پرسپولیس بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha