کد خبر 215036
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کیایی: می‌خواهیم در هوانگژو تاریخ‌سازی کنیم

کیایی: می‌خواهیم در هوانگژو تاریخ‌سازی کنیم

ستاره تیم ملی اسکیت سرعت بانوان از انگیزه هایش برای درخشش در مسابقات آسیایی می‌گوید.

سیده مهشید کیایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات با معرفی خودش گفت: مهشید سادات کیایی هستم عضو تیم ملی اسکیت سرعت از سال 97 و از رکورد داران ماده‌های استقامت در ایران و در ماده 20 کیلومتر رکورد ایران را با زمان 34 دقیقه و 20 ثانیه در مرحله مسابقات انتخابی آسیایی کره جنوبی 2018 ارتقا دهم. مقام دهم در مسابقات آسیایی کره جنوبی در ماده 10 کیلومتر را به دست آوردم و قهرمانی و نایب قهرمانی در تمام مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از سال 97 تا امروز و در سال 98 در لیگ که برگزار شد توانستم عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خودم اختصاص دهم.

وی افزود: از 11 سالگی اسکیت سرعت را به صورت حرفه‌ای شروع کردم و در حال حاضر برای بازی‌های آسیایی هوانگژو آماده می‌شویم و یکی از رویدادهای بزرگی است که حضور در آن افتخار محسوب می‌شود و ما به مدت 2 سال در اردو هستیم به طور مستمر، از بدشانسی ها و یا شاید به عبارتی خوش شانسی‌های ما کرونا بود که درست است مسابقات را به تعویق انداخت اما موکول شدن آن یک فرصت مجدد برای ما بود تا به صحنه برگردیم و پرقدرت‌تر شروع بکنیم و تیم قوی‌تری داشته باشیم.

او در مورد اعزام به مسابقات گفت: بعد از سال‌ها در حال اعزام به مسابقات هستیم و قطعاً یک رویداد بزرگ برای ماست و تنها هدفمان معطوف به نتیجه گرفتن و پیروزی در مسابقات است. با تمام امکاناتی که داریم سعی می‌کنیم رکوردهایمان را حفظ کنیم و فکرمان نزدیک کردن خودمان به رنکینگ جهانی و آسیایی است.

وی در پایان یادآور شد: جا دارد از ریاست فدراسیون بابت تلاش‌های مستمرشان تا به نتیجه رسیدن این اعزام تشکر کنم که تلاش‌های زیادی پشت آن بوده است. از کمیته ملی المپیک هم بابت باور داشتن به این تیم ممنونم. ما بهترین تلاشمان را برای بهترین نتیجه ممکن به کار می‌گیریم. بازی‌های آسیایی یکی از مهم‌ترین مسابقاتی است که در آن می‌توانیم حضور پیدا کنیم. این بهترین زمان ممکن برای تاریخ‌سازی تیم ملی اسکیت است و هدف ما این است که به بهترین نتیجه ممکن برسیم و برای تمام کاروان تیم ملی اعزامی به مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم. از صمیم قلب دلم می‌خواهد تاریخ‌سازی که برای اسکیت سرعت ایران ممکن است را شاهدش باشیم و از هیچ تلاشی برای آن دریغ نمی‌کنیم. به امید پیروزی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha