کد خبر 214968
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

فرماندار شهرستان ازنا:

شیوه حکمرانی فرهنگی در دولت سیزدهم مترقی و امیدآفرین است

شیوه حکمرانی فرهنگی در دولت سیزدهم مترقی و امیدآفرین است

فرماندار ازنا با اشاره به اینکه شیوه حکمرانی فرهنگی در دولت سیزدهم مترقی و امیدآفرین است، گفت: عملکرد وزارت ارشاد در توسعه فضاهای فرهنگی هنری ستودنی است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدرضا فاتحی در آئین افتتاح سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ازنا اظهار کرد: تکمیل و تجهیز سالن چند منظوره ارشاد یکی از مطالبات جدی و مهم اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ازنا بود که بعد از ۱۶ سال شاهد تحقق این خواسته به حق هنرمندان هستیم.

وی با اشاره به تکمیل پروژه سالن چند منظوره اداره ارشاد ازنا عزم دولت‌ را در تحقق توزیع عادلانه امکانات و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی را جدی دانست و گفت: دولت سیزدهم به شعار اکتفا نکرده و با جدیت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و کارهای بر زمین مانده همت گمارده است و این رویکرد تا قبل از این سابقه نداشته است.

فاتحی تحول اساسی در بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال گذشته را ستودنی دانست و از توجه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق محروم کشور تمجید کرد.

وی گفت: امروز وزیر ارشاد بیش از ۱۰۰ سفر به استان‌های مختلف داشتند و به گسترش فضاهای فرهنگی در استان‌های محروم از امکانات اهتمام ویژه‌ای دارند که شاید تا پیش از این به این مهم توجه نمی‌شد.

فرماندار ازنا افزود: شیوه حکمرانی فرهنگی در دولت سیزدهم ارتقاء یافته و امید آفرین بوده و موجب تقویت ایمان و امید مردم و فعالان عرصه فرهنگ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha