کد خبر 214931
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

علیرضا نیکبخت در گفتگو با «حیات»:

قلعه‌نویی بهتر از هر کس صلاح تیم ملی را می‌داند/ حرف و حدیث‌ها در مورد قرارداد آزمون با رم را باور نمی‌کنم

قلعه‌نویی بهتر از هر کس صلاح تیم ملی را می‌داند/ حرف و حدیث‌ها در مورد قرارداد آزمون با رم را باور نمی‌کنم

پیشکسوت فوتبال در مورد دعوت از بازیکنان از سوی امیر قلعه‌نویی و فهرست منتشر شده برای حضور در اردوی تیم ملی صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص فهرست جدید تیم ملی که روز گذشته از سوی فدراسیون فوتبال برای اردوی شهریورماه تیم ملی و بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا اعلام شد اظهار داشت: هر فهرستی که اعلام شود یک سری نفرات مشخص در آن وجود دارد که از قبل مشخص است دعوت می‌شوند و تعدادی نفرات هم اما و اگر در موردشان وجود دارد و هر تصمیمی از سوی سرمربی تیم ملی گرفته شود عده‌ای موافق آن هستند و عده‌ای مخالف و هیچ وقت نمی‌شود تصمیمی گرفت که در آن رضایت همه جلب شود. باید به تیم ملی فرصت داد و دید نفرات دعوت شده چه عملکردی خواهند داشت و فقط می‌توانیم در این خصوص آرزوی موفقیت داشته باشیم.

وی در رابطه با عدم دعوت از حسین کنعانی‌زادگان که گفته می‌شود تنبیه انضباطی بوده است هم گفت: این موضوعی است که از آن اطلاعی نداریم. اگر هم تصمیم سرمربی تیم ملی این بوده که بازیکنی را تنبیه کند و از اردو کنار بگذارد باید به تصمیمش احترام گذاشت. نظم و انضباط هم بخش مهمی از مدیریت یک تیم است و صرفاً شما نباید به مسائل فنی توجه کنید. وقتی مدیریت خوبی روی تیم داشته باشید شانس‌تان برای موفقیت بیشتر از قبل می‌شود.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با ماجرای سردار آزمون و اینکه گفته می‌شود در قرارداش با رم بندی وجود دارد که او قول داده تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی نمی‌کند، گفت: من بعید می‌دانم چنین چیزی وجود داشته باشد چرا که اصلاً در فوتبال حرفه‌ای روز دنیا چنین مسائلی وجود ندارد و احتمالاً این مسائل شایعه است. استنباط من این است که آزمو به تازگی به تیم بزرگی پیوسته که تیم مورد علاقه من هم هست و به دلیل حضورش در این تیم با سرمربی تیم ملی هماهنگ کرده تا در این اردو نباشد و بتواند در تیم جدیدش تمرین کند تا جا بیافتد و موضوع بزرگی نیست که انقدر رویش مانور می‌دهند. حضور یک بازیکن ایرانی در تیمی مثل رم برای همه ما مایه افتخار است.

نیکبخت واحدی در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم ملی در اردوی اخیر و همچنین در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارم. همه این اما و اگرها که مطرح می‌شود در نهایت تصمیم را سرمربی تیم ملی می‌گیرد و آقای قلعه‌نویی هم خیر و صلاح تیم ملی را می‌خواهد چرا که دوست دارد در تیم ملی نتیجه بگیرد. بهتر است ما هم حمیت کنیم و آرزوی موفقیت داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha