کد خبر 165738
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

محمد کریمی در گفتگو با «حیات»:

خوشحالم که امیر قلعه نویی به فوتبال من اعتقاد دارد/ بدون توجه به استقلال و پرسپولیس به دنبال قهرمانی هستیم

خوشحالم که امیر قلعه نویی به فوتبال من اعتقاد دارد/ بدون توجه به استقلال و پرسپولیس به دنبال قهرمانی هستیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دعوت شدنش از سوی امیر قلعه نویی به اردوی اخیر و همچنین دیدار با سپاهان صحبت کرد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوب و دونده‌ای بود و مارا حسابی توانست در زمین اذیت کند و کار سختی مقابل آنها داشتیم. لیگ امسال واقعاً لیگ دشواری است و حریف آسان در آن وجود ندارد و نمی‌توان بر حسب جایگاه یک تیم در جدول رده‌بندی اینطور عنوان کرد که تیم خوبی نیست و کار راحتی مقابلش داریم. خدا را شکر توانستیم از این بازی سربلند خارج شویم و به سه امتیازی که از نان شب واجب‌تر بود رسیدیم.

وی در مورد تقابل هفته آینده با تراکتور گفت: تراکتور از تیم های خوب لیگ برتر است که نتایج این تیم نشان می‌دهد از چه کیفیت بالایی برخوردار هستند. آنها بازیکنان با کیفتی در زمین دارند و مطمئنم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود. سوای این دیدار ما فقط یک هدف را دنبال می‌کنیم و آنهم برتری در هر شش بازی باقی مانده تا پایان فصل است. به اصطلاح 6 فینال داریم و قصد داریم همه آنها را ببریم تا بدون توجه به نتایج دیدارهای سایر تیم‌ها در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم. کار بسیار دشواری است ولی خب سپاهان تیم بزرگی است و می‌تواند از پس کارهای سخت بر بیاید.

هافبک سپاهان در رابطه با اینکه فکر می‌کند رقابت قهرمانی تا هفته پایانی ادامه دارد و یا چند هفته زودتر کار تمام می‌شود توضیح داد: ما همانطور که گفتم یک هدف داریم و آن هم برتری در 6 بازی آینده است. استقلال و پرسپولیس پا به پای ما می‌آیند و نتایج خوبی می گیرند و خدای نکرده اگر یک لغزش کوچک داشته باشیم ممکن است به ما برسند و در آن صورت جبران مافات دیگر خیلی سخت است. برای همین بهتر است فقط به بردن تمام بازی‌های باقی مانده فکر کنیم.

کریمی در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی و حضور در ترکیب اصلی گفت: هرکسی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش با برتن کند و من هم خوشحالم که مورد اعتماد سرمربی تیم ملی قرار گرفتم. فکر می‌کنم تغییرات خوبی در تیم ملی در حال رخ دادن است و به جز من نفرات جدید دیگری هم اضافه شده‌اند که با برگزاری دیدارهای مختلف تدارکاتی این تغییرات به خوبی جا می افتد و روز به روز تیم ملی بهتری خواهیم اشت. من هم اگر در خدمت تیم ملی باشم همه تلاشم را می‌کنم تا مهره مفیدی در زمین باشم و رضایت کادرفنی را جلب کنم و اگر هم نبودم آرزوی موفقیت خواهم کرد.

وی در مورد حضور امیر قلعه‌نوی روی نیمکت تیم ملی هم خاطرنشان کرد: آقای قلعه‌نویی سرمربی من بوده و اولین بار ایشان من را به لیگ برتر آورد و بازی داد و از اعتمادش ممنونم و الان هم خوشحالم یک بار دیگر و این بار در تیم ملی مورد توجه و اعتماد ایشان قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم ایشان گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی بودند و با تجربه بالا و شناخت خوبی که از بازیکنان و فوتبال ایران دارند می‌توانند کمک کنند. تعداد زیادی از بازیکنان حال حاضر تیم ملی در مقاطع مختلف شاگرد ایشان بودند و این شناخت متقابل کمک زیادی به تیم خواهد داشت.

هافبک تیم ملی در پایان گفت: دو بازی تدارکاتی خیلی خوب در ایام نوروز داشتیم و با توجه به جوی که در تیم ملی دیدم فکر می‌کنم این تیم موفق خواهد شد و امیدوارم مردم و رسانه ها و فدراسیون فوتبال هم حمایت کنند تا هم در جام ملت ها نتایج خوبی کسب شود و هم آماده سازی خوبی در مسیر جام جهانی بعدی صورت بگیرد.

برچسب‌ها