کد خبر 214925
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه دستگیر شد

عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل تیراندازی به ۲ مامور نیروی انتظامی و یکی از شهروندان شهرستان کهگیلویه جمعه شب در شهر یاسوج دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ حمیدرضا اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: عامل اصلی تیراندازی به مواموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت، توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی شهرستان بویراحمد ، جمعه شب در یکی از محله های شهر یاسوج دستگیر شد.
وی بیان کرد: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار تیغه خشاب و ۱۶ تیر جنگی و پنج تیر مشقی ، یک قبضه شبه کلت کمری و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ،در درگیری مسلحانه بامداد روز جمعه در شهر دهدشت سه نفر زخمی شدند که ۲ نفر از آنان ماموران انتظامی بودند .

سعید کریمی زاده اظهار داشت: این درگیری ساعت چهار صبح بامداد شنبه در مسکن مهر منطقه برج علیشیر به پلیس گزارش شد.در پی تیراندازی این فرد مسلح ،۲ مامور انتظامی و یک شخص دیگر از ناحیه دست و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند. بر اساس گفته های فرد مجروح دلیل وقوع این حادثه و درگیری و اختلافات قبلی اعلام شد.

دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲هزار نفری کهگیلویه است که فاصله آن با یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد حدود ۲۸۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha