کد خبر 214887
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

درگذشت ۳ راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی در تونل توحید

درگذشت ۳ راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی در تونل توحید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت ۳ راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی در تونل توحید خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص فوت سه راکب موتورسیکلت در تونل توحید گفت: آمار ۴ ماهه سال ۱۴۰۲ حکایت از این دارد که علیرغم همه توصیه‌ها، اطلاع رسانی و تذکرات پلیس راهور تهران بزرگ و نکاتی که آموزش می‌دهیم، شاهد سه فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید بودیم که در هر سه مورد از این تصادفات خود راکب موتورسیکلت مقصر بوده است.

وی بیان داشت: علت این تصادفات عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین بوده است که سر آنها به موانع برخورد کرده بود چرا که در داخل تونل به دلیل انباشت گازهای آلاینده تعادل این راکبین بر هم خورده و جان خود را از دست دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر اصراری برای تخلف وجود نداشته باشد مطمئناً سود این کار به خود راننده و راکب موتور سیکلت باز می‌گردد و این موضوع دغدغه پلیس است و هر چقدر بر روی این موضوع کار کنیم و اطلاع رسانی داشته باشیم می‌خواهیم حوادث کاهش پیدا کند و این نفع به خود آن فرد و خانواده وی می‌رسد.

سرهنگ جوانبخت افزود: بنده به دلیل نوع کاری که دارم، روزانه شاهد تصاویر دلخراش تصادفات خودروها و مخصوصاً راکبین موتورسیکلت می‌باشم ولی متأسفانه هفته گذشته یکی از آشنایان خود بنده به دلیل آنکه از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود و راکب یک دستگاه موتورسیکلت بود جان خود را از دست داد و عمق اندوه از دست دادن جوان ۲۴ ساله بسیار زیاد و دردناک است.

وی گفت: این جوان ۲۴ ساله علیرغم توصیه‌های پدر مبنی بر استفاده از کلاه ایمنی، از ان استفاده نکرده و الان این خانواده داغدار فرزند خود هستند و در غم از دست دادن وی تا آخر عمر عزادار و فکر نمی‌کنم که زندگی آنها به شرایط عادی بازگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha