کد خبر 214662
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال (شماتیک اختصاصی)

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال (شماتیک اختصاصی)

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هم با انجام 8 دیدار برگزار شد و به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم به پایان رسید و با نتایج مختلفی که رقم خورد جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی هم دستخوش تغییراتی شد. مطابق هر هفته از مسابقات برخی از بازیکنان عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم‌هایشان داشتند و با درخشش در بازی‌های انجام شده در نتیجه بازی تاثیرگذار بودند. سپاهان و نساجی بهترین نتایج این هفته را با برتری 3 بر یک گرفتند که سپاهان در شرایط میهمانی و نساجی در شرایط میزبانی به این مهم دست پیدا کردند. آلومینیوم و پرسپولیس هم با برتری 2 بر صفر مقابل حریفان دیگر نتایج خوب هفته چهارم مسابقات را رقم زدند.

تیم منتخب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از دید حیات به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی (هوادار تهران)

گلر باتجربه تیم فوتبال هوادار از بازیکنان خوب تیمش در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن بود. او توانست با درخشش در ترکیب تیمش موقعیت‌های خوبی را که بازیکنان تیم ذوب آهن ایجاد کردند مهار یا دفع کرد و یک کلین شیت با ارزش به ثبت رسانده و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد. شاید اگر روز خوب حقیقی نبود ذوب آهن می‌توانست در این هفته از رقابت‌ها با بیشتر از یک گل به برتری برسد ولی در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد.

مدافع: پوریا آریاکیا (ذوب آهن)

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن از خریدهای خوب این فصل این تیم محسوب می‌شود. او توانست با نفوذهایش به خوبی خط دفاعی هوادار را دور بزند و این تیم را حسابی آزار داد. او چند موقعیت هم خودش در این بازی به دست آورد و هم در اختیار هم تیمی‌هایش قرار داد ولی درخشش حقیقی در این بازی مانع به گل رسیدن او شد. آریاکیا چهره ویژه ذوب آهن در دیدار این هفته بود.

مدافع: مرتضی پورعلی‌گنجی (پرسپولیس)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و علاوه بر نمایش خوب دفاعی خودش توانست یکی از دو گل تیمش را هم به ثمر رسانده و در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. در شرایطی که گفته می‌شد مرتضی این هفته جایش را به گولسیانی می‌دهد ولی در بازی این هفته بازی کرد و تاثیرگذار هم نشان داد و گلزنی هم کرد.

مدافع: عارف آقاسی (تراکتور)

مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور روز خوبی را در دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان پشت سر گذاشت. او هم توپ‌های هوایی ارسالی روی دروازه را به خوبی دفع می‌کرد و هم روی زمین کم اشتباه ظاهر شد و قطع توپ‌های خوبی داشت. او تبدیل به یک مهره کلیدی در مرکز خط دفاعی تراکتور شده و هماهنگ‌ شدنش با خلیل‌زاده به مرور زمان به این تیم کمک خواهد کرد تا اجازه ایجاد خطر روی دروازه پورحمیدی را ندهند.

مدافع: رامین رضاییان (سپاهان)

مدافع با تجربه تیم فوتبال سپاهان این هفته در ترکیب تیمش مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت. او نفوذهای خوبی به دروازه تیم حریف داشت و چند موقعیت خوب روی ارسال‌هایش از جناح راست ایجاد کرد و با زدن یک گل برای طلایی‌پوشان اثرش را به خوبی روی بازی این هفته گذاشت تا چهارمین برد سپاهان هم در یک دیدار نه چندان پر مشغله برای این تیم رقم بخورد.

هافبک دفاعی: مسعود ریگی (پرسپولیس)

مسعود ریگی در دیدار این هفته مقابل فولاد خوزستان به نوعی رهبر خط هافبک ‌پرسپولیس بود، او خطرناک‌ترین موقعیت نیمه اول را با شوت دقیق و خطرناکش به سمت دروازه کنت خلق کرد که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و در نیمه دوم نیز با یک سانتر دقیق برای تیمش پاس گل داده و گره مسابقه را برای یحیی گل محمدی باز کرد. به نظر می‌رسد او در ادامه لیگ بیشتر بازی خواهد کرد.

هافبک میانی: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

مهدی‌پور در استقلال این هفته یکی از چهره‌های مثبت تیمش بود. او به عنوان یک هافبک میانی به خوبی هم در بحث دفاعی به تیمش کمک می‌کند و در نقش یک تخریبچی ظاهر می‌شود و هم اینکه توانست روی یک ضربه ایستگاهی پاس تک گل تیمش در این بازی را برای مهرداد محمدی ارسال کند تا تفاوت در این بازی روی پاس او رقم بخورد.

هافبک میانی: حسین زامهران (نساجی)

نساجی در این هفته از رقابت‌ها بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد و به برتری 3 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان دست یافت. در جریان این پیروزی پر گل، حسین زامهران به خوبی نقش یک مهندس را برای تیمش ایفا کرد و دو پاس گل داد تا علاوه بر اینکه ستاره تیمش در این بازی باشد، یکی از چهره‌های مطرح این هفته از رقابت‌ها هم محسوب شود.

مهاجم کناری: مهرداد محمدی (استقلال)

بالاخره در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و به خوبی هم جواب اعتماد جواد نکونام را با گل زیبایی که وارد دروازه استقلال خوزستان کرد، داد. محمدی با جایگیری خوب و موقعیت شناسی از پاس زیبای مهدی‌پور به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا تک گل استقلال در این دیدار رقم بخورد و سه امتیاز دیگر به حساب آبی‌پوشان پایتخت واریز شود.

مهاجم کناری: مهدی لیموچی (آلومینیوم)

مهاجم جوان و 23 ساله تیم فوتبال آلومینیوم این هفته ستاره ترکیب تیمش و ستاره لیگ برتر در ایستگاه چهارم بود. او به خوبی جواب اعتماد مجتبی حسینی را داد و دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا نوید ظهور یک مهاجم و تمام‌کننده خوب را به فوتبال ایران بدهد. او قول داده در هفته‌های بعد هم این روند را ادامه دهد و حتی برای آقای گلی خیز برداشته است.

مهاجم نوک: مهدی عبدی (تراکتور)

مهاجم تازه وارد تراکتور نشان داد همان گمشده پازل تاکتیکی خمز بود که در اولین بازی برای این تیم در شرایطی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود روی جایگیری خوبش با یک ضربه دقیق دروازه مس رفسنجان را باز کرد تا هم جواب اعتماد خمز را داده باشد و هم به یحیی گل‌محمدی یادآوری کند که بابت از دست دادن او دچار اشتباه بزرگی شده است.

سرمربی: مهدی رحمتی (نساجی مازندران)

اگرچه سپاهان هم نتیجه خوبی در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد و بابت برتری 3 بر یک خارج از خانه مقابل پیکان می‌شد از مورایس به عنوان سرمربی برتر هفته یادکرد ولی نساجی با توجه به بضاعتش می‌توان گفت نتیجه بهتری کسب کرده و کوچینگ خوب مهدی رحمتی در این دیدار که منجر به برتری 3 بر یک مقابل صنعت نفت شد او را بهترین سرمربی قرار داد.

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال (شماتیک اختصاصی)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha