کد خبر 214640
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

شهادت رجایی و باهنر ذات پلید تروریست‌ها را آشکار کرد

شهادت رجایی و باهنر ذات پلید تروریست‌ها را آشکار کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر سند گویایی برای آشکار شدن ذات پلید تروریست‌های وابسته به نظام سلطه است و هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «محمدسبحان حسنی» امروز چهارشنبه ۸ شهریور، در مراسم گرامیداشت شهدای ۸ شهریور، اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بیشترین قربانی را در میدان عمل با جنایتکاران تروریست داشته و تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در کشور به دست تروریست‌هایی که وابسته به همان کشورهایی که مدعی مبارزه با تروریست هستند به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ که در واقع سالی خونین برای ملت ایران و اوج فعالیت تروریست‌ها در آن مقطع بود هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: در رأس تروریست‌ها  سازمان منافقین بیشترین جنایت را در حوزه ترور داشتند و عنوان مجاهدین خلق را برای خود یدک می‌کشند که سرکرده‌ی این گروهک مسعود رجوی مدعی حمایت و آزادی مردم ایران بودند که به فاصله  اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل مردم جبهه گرفتند و کار خود را با ترور شخصیت‌های وابسته به ملت شروع کردند و افراد خردسال و زنان  را در انفجارهای تروریستی به شهادت رساندند.

حسنی تاکید کرد: این گروهک در قالب تیم‌های عملیاتی وارد عمل می‌شدند و با تشکیل ارتش آزادی‌بخش به صورت سازمان یافته و با استفاده از ابزار و ادوات نظامی که در اختیارشان قرار داده بودند عملیات‌هایی را در دوران جنگ داشتند و آخرین عملیات آنان که به قول خودشان با عنوان فروغ جاویدان نامگذاری شده بود و با رشادت های ملت بزرگ ایران در آن شرایط سخت زمین‌گیر شدند و ضربه سخت‌کاری خوردند و دوباره به پادگان‌های خود و به دامن همان کسانی که مدعی ترویست هستند؛ بازگشتند و از فرانسه سر درآوردند جایی که مدعی مبارزه با تروریست و آزادی است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در هفته دولت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل بهره‌برداری افتتاح شد و کلنگ‌‍زنی ۲۲۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت با اعتبار ۱۰۹۷میلیارد و پروژه‌های کلنگ‌زنی شده با اعتباری ۳۵۰ میلیارد تومان صورت گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: در بحث اربعین نیز با توجه به این که چند روز مانده به روز اربعین، استان ما حال و هوای خاصی دارد و این روزها شاهد خدمتگزاری و خدمت‌رسانی آحاد مردم این استان به زوار عزیز اربعین هستیم  و جلوه‌های بسیار زیبایی را روزانه در پذیرایی از زوار شاهد هستیم؛ به خصوص در مسیر تردد زائرین عزیز و شهر مهران که دروازه اول کشور به عتبات است‌.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: این روزها زیبایی، وحدت و همدلی بین آحاد مردم و استان است که انتظار می‌رفت که باید این جلوه‌های زیبا را به اطلاع مردم کشور و استان برسانیم.
 
حسنی تاکید کرد: مردم ایلام همه عاشق اهل بیت ( ع )  هستند و از همان سال ۹۲ که بحث اربعین مطرح شد و هیچ زیرساختی هم وجود نداشت، سیل زائرین به سمت مهران آمد که مردم  با جان و دل از زائرین پذیرایی کردند و این پذیرایی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: ایلام و مهران امروز به عنوان پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین( ع)  ثبت شده است و مهران به عنوان دروازه آسمان معرفی شده است و این واژه‌ها در وصف مردم ایلام بسیار زیباست. این مردم در پای انقلاب و اسلامی  اهل بیت ( ع )  ایستاده اند و مقاومت کردند و مداومت داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: در کنگره بزرگ اربعین، رسانه های استان به خوبی پای کار آمدند و قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مهران تشکیل شد و زحمت کشیدند و تلاش زیادی در حال انجام است و از هر طیف و سلیقه و گرایش سیاسی به دلیل عشق به اهل بیت(ع) پای کار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha