کد خبر 214611
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

دود اختلاف میان مدیریت و کادرفنی به چشم استقلال می‌رود/ خواسته‌های نکونام باید برآورده شوند

دود اختلاف میان مدیریت و کادرفنی به چشم استقلال می‌رود/ خواسته‌های نکونام باید برآورده شوند

پیشکسوت استقلال به تشریح عملکرد این تیم در لیگ برتر پرداخت.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال با توجه به داشته‌هایش تا اینجا خوب پیش رفته است ولی اشکالاتی که در تیم وجود دارد به وضوح موارد پررنگی‌ هستند که می‌توانند در ادامه فصل برای تیم مشکل ساز شوند. نگاه کنید استقلال سه برد یک بر صفر داشته و در برابر سپاهان هم تن به شکست داده است. این روند در ادامه خصوصاً در بازی‌های سنگین و بزرگ برای استقلال مشکل ساز می‌شود و دلیلش هم خالی بودن نیمکت از بازیکنان تاثیرگذار است که بتوانند به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوند. استقلال تیمش کم جان است ولی با همه داشته‌هایش تا اینجا خوب جلو آمده است.

وی افزود: وقتی تیمی تا این اندازه مشکلات ریز و درشت دارد و بازهم اشتباهات داوری به این تیم ضربه می‌زند واقعاً اتفاق ناخوشایندی است. استقلال برابر سپاهان هم شایسته شکست نبود و باید حداقل یک تساوی از این بازی کسب می‌کرد ولی اشتباه داور نتیجه را تغییر دارد. من نمی‌گویم این اشتباهات عمدی است و مشخص است که داور آن را ندید ولی خب نمی‌دانم چرا فدراسیون در ورود VAR انقدر کم کاری به خرج می‌دهد. این چیزی است که فوتبال ایران به آن نیاز دارد. چرا فقط باید برای بازی‌های آسیایی مجبور شویم و سراغ این تکنولوژی برویم؟ این میزان اعتراض به داوری و اشتباهات تاثیرگذار ر شأن لیگ برتر ایران نیست.

پیشکسوت استقلال با اشاره به نمایش خوب حسینی درون دروازه استقلال هم گفت: او مشخصاً آمده تا دوباره روزهای اوج خودش را نشان دهد و عملکرد فصل قبلش را فراموش کند. انگیزه بالای حسینی برگ برنده اوست و تا اینجا هم عالی کار کرده. دو پنالتی گرفته و تنها یک گل در چهار بازی دریافت کرده که در نوع خودش عالی است. مقابل استقلال خوزستان هم عملکرد قابل قبولی داشت و واقعاً عالی عمل کرده است.

پاشازاده در مورد اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی استقلال هم توضیح داد: امیدوارم مشکلات هرچه هست برطرف شود و اختلافی هم اگر وجود دارد حل شود چون ضربه این اختلافات را استقلال می‌خورد. نکونام اگر چیزی می‌خواهد برای خودش نمی‌خواهد و به فکر تقویت استقلال است و مدیریت هم تا اینجای کار نتوانسته خواسته‌های کادرفنی را برطرف کند. همانطور که ابتدا گفتم استقلال با این روند و این داشته‌ها خیلی بعید است بتواند تا پایان در کورس قهرمانی باقی بماند و این کمبودها اگر برطرف نشود یک جایی خودش را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha