کد خبر 214583
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

علی رمضانی، دبیر سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران شد

علی رمضانی، دبیر سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران شد

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی علی رمضانی را به‌ عنوان دبیر سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران را به عنوان دبیر سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن حکم یاسر احمدوند خطاب به علی رمضانی آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، تعهد انقلابی و سوابق مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر سی‌ویکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوارم در راستای اهداف دولت مردمی با هم‌افزایی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تعاملی سازنده با صاحب‌نظران، نهادها و سازمان‌ها نسبت به ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌های مرتبط، برنامه‌ریزی و اقدام کنید.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.»

هفته کتاب، مجموعه مراسمی است که از سال ۱۳۷۲ هر ساله بین روزهای ۱۰ تا ۲۴ آبان به ابتکار و هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود. بر اساس یک سیاست تدوین شده، طی این هفته اخبار مربوط به کتاب و چاپ و نشر در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار می‌گیرد و مراسم و فعالیت‌های علمی و فرهنگی با مضمون کتاب برگزار می‌شود.

سی‌اُمین دوره هفته کتاب، سال گذشته نیز با برگزاری ۸۰۰ برنامه در ۳۱ استان، توسط دبیر استان‌ها، چهار دستگاه اصلی برگزار کننده و ۶۰ دستگاه همکار اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha