کد خبر 214480
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

«زندگی در یخبندان» را از قاب شبکه پنج تجربه کنید

«زندگی در یخبندان» را از قاب شبکه پنج تجربه کنید

مستند «زندگی در یخبندان» با گویندگی 11 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ این مستند هشت قسمتی در گونه ماجراجویی، محصول آمریکا در سال 2020 بوده و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند امیر صالح کسروی است. شیلا آژیر، محمد تنهایی، امیر حکیمی، شایان شامبیاتی، مریم شاهرودی، خشایار شمشیرگران، سحر صحامیان، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی و امیرصالح کسروی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این مستند از این قرار است که: یک خانواده آمریکایی تصمیم می‌گیرند در شرایط دمای زیر صفر منطقه آلاسکا برای مدتی زندگی کنند. آنها قصد دارند که یک زندگی بدوی را تجربه کنند و کارهایی مثل شکار و تهیه آب آشامیدنی و تهیه سوخت را انجام دهند.

«زندگی در یخبندان» یک رئالیتی شو است که هم تصاویر و نماهای بسیار زیبایی از طبیعت یخزده ی آلاسکا به مخاطب ارائه می کند و هم به خاطر بُعد ماجراجویی آن بسیار سرگرم کننده و مهیج است. طوری که مخاطب را وادار به پیگیری داستان و ماجراها و قسمت های بعدی می کند تا ببیند شخصیت ها چگونه در شرایط سخت زندگی در قطب با مشکلاتی که برای آنها پیش می آید دست و پنجه نرم می کنند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه پنج، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha