کد خبر 214424
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

منتظر کمدی هندی «خاک سرزمین من» از شبکه سه باشید

منتظر کمدی هندی «خاک سرزمین من» از شبکه سه باشید

فیلم سینمایی «خاک سرزمین من» با گویندگی 30 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ این سینمایی کمدی و درام ساخت کشور هند در سال 2022 بوده و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان است. مهناز آبادیان، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، علی اصغر نیک رضایی، شیرین روستایی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نرگس فولاوند، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، محمدطاهر ابوالقاسم، اکبر منانی، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی و ناهید امیریان صداپیشه های این اثر ماجراجویی بوده اند.

این اثر فیلمی با جنبه‌های تلخ و شیرین درباره دو جوان شهری است که با داشتن مدرک مهندسی از دانشگاه، از محل کار خود اخراج می‌شوند و آنها را از خانه نیز بیرون می‌کنند و هر دو به قصد خودکشی به یکی از روستاهای دوردست هند سفر می‌کنند. اما با دیدن اتفاقات ناگوار در آنجا، از خودکشی منصرف می‌شوند و با رونق دادن به کشاورزی منطقه بر اساس دانش خود، باعث موفقیت کشاورزان در پرداخت بدهی‌هایشان می‌شوند.
فیلم اثری تبلیغی و ترویجی در زمینه مهاجرت روستاییان به شهر و آسیب های ناشی از این پدیده که در عین حال در آن به کشاورزی و هدایت کشاورزان به سمت کشاورزی مدرن و صرفه جویی در هزینه ها و انرژی از این طریق نیز پرداخته می شود. فیلم همچنین اثری انگیزشی و امیدبخش است. همچنین به خاطر تشویق تولید دانش بنیان و خودکفایی با شعارهای سال های اخیر در ایران قرابت و نزدیکی داشته و از این منظر نیز قابل توجه است. فیلم برنده 4 و نامزد 3 جایزه از جمله در جشنواره کن شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha