کد خبر 214298
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

نایب‌قهرمان جهان حضور در بازی‌های آسیایی را هم از دست داد

نایب‌قهرمان جهان حضور در بازی‌های آسیایی را هم از دست داد

علیرضا سرلک که بعد از آسیب‌دیدگی دنده و غیبت در جام تختی، فرصت همراهی تیم ملی در بازی‌های آسیایی را داشت، حضور در هانگژو را هم از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ با نظر کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، از ساعت 10 صبح امروز (ششم شهریور) مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 57 کیلوگرم برای حضور انتخاب ملی‌پوش وزن اول در کمپ تیم‎‌های ملی به انجام رسید.

علیرضا سرلک که چند روز پیش از مسابقات جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم 2023، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دنده شرکت در این رقابت‌ها را از دست داد و درنهایت میلاد والی‌زاده با عبور از احمد جوان، ملی‌پوش وزن اول کشتی آزاد در مسابقات جهانی شد؛ امروز رودرروی حریف جوان خود ابراهیم خواری قرار گرفت که هر دو مبارزه را واگذار کرد.

او در کشتی اول 7-4 و در مبارزه دوم 14-6 به خواری باخت، درحالیکه این امتیاز را داشت که تنها با یک برد مقابل خواری، به دوبنده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی برسد و خواری باید دو کشتی را می‌برد.

به این ترتیب نایب‌قهرمان سال 2021 وزن 57 کیلوگرم جهان، بعد از مسابقات جهانی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی را هم از دست داد و میلاد والی‌زاده در مسابقات جهانی و ابراهیم خواری در بازی‌های آسیایی نماینده وزن اول ایران در بلگراد و هانگژو خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha