کد خبر 214260
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

مستند«نور و جادو» در قاب شبکه چهار

مستند«نور و جادو» در قاب شبکه چهار

مستند «نور و جادو» با گویندگی 26 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

مستند نور و جادو شش قسمت می باشد و محصول آمریکا در سال 2022 بوده و قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند بهروز علی محمدی است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، باران بهرامی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، محمدعلی دیباج، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، سعید شیخ زاده، فاطمه صبا، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی همت، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: لارنس کاسدان، کارگردان و فیلمساز سرشناس و پرافتخار سعی دارد تا به مخاطبان خود جنبه و دیدگاه دیگری از جلوه ‌های ویژه و نورپردازی را نشان دهد...

این مجموعه مستند، با توجهی مثال زدنی، جزئیات داستان رشد و پیشرفت جلوه های ویژه در سینما را دنبال می کند و نشان می دهد دنیای رنگارنگ و جادویی که در بسیاری از فیلم ها شاهد هستیم به عنوان بخشی از جذابیت و جادوی سینما، چگونه ساخته می شود، ضمناً مجموعه ادای دینی است به گروهی از عوامل پشت صحنه ی سینما که معمولاً چندان دیده نمی شوند. جملگی موارد، اطلاعات سودمند و مفیدی در زمینه جلوه های ویژه سینما، برای دوست داران سینما و جادوی آن، به ارمغان می آورد.

واحد جستجوی اداره کل تأمین و رسانه بین الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تأیید و تخصیص،  نسخه اصلی را  تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن، روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha