کد خبر 214241
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

سفر دو روزه‌ی وزیر علوم به یزد

سفر دو روزه‌ی وزیر علوم به یزد

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری دو روزه به یزد، ضمن بازدید از دانشگاه‌های استان، طرح‌های استانی هفته دولت را افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دکتر «محمدعلی زلفی‌گل» صبح امروز ۶ شهریور در سفری دو روزه از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد وارد یزد شد و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

وی در ابتدای این سفر ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه یزد و نثار گل و فاتحه، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدیدمیثاق کرد و پس از بازدید از رویداد جام آبی یزد، در مجمع نمایندگان استان شرکت می‌کند.

وزیر علوم در ادامه نیز در شورای آمایش آموزش عالی استان حضور خواهد یافت و ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد دیدار خواهد کرد.

زلفی‌گل عصر امروز از دانشگاه‌های میبد و اردکان و پردیس مهریز بازدید و در جریان مسائل این مراکز علمی و آموزشی قرار خواهد گرفت.

وزیر در دومین روز از این سفر هم ضمن افتتاح دانشکده علوم و فناوری‌های راهبردی استان، طرح‌های استانی هفته دولت را با حضور مسئولان مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

حضور در شورای اداری استان به همراه جلسه نوفاد، افتتاح آزمایشگاه فبلب و هیدروکربن، بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی، نشست با اساتید دانشگاه‌های استان، تقدیر از منتخبین دانشگاهیان، رونمایی از بورسیه شغلی و افتتاح آنلاین ساختمان اداری پردیس ابرکوه از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در سفر به یزد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha