کد خبر 214213
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

حاجی بیگی در گفتگو با «حیات»:

ترویج فرهنگ اهدای خون جز اولویت‌های ماست/ اجرای برنامه نذر خون در مسیر پیاده روی اربعین

ترویج فرهنگ اهدای خون جز اولویت‌های ماست/ اجرای برنامه نذر خون در مسیر پیاده روی اربعین

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با بیان اینکه ترویج فرهنگ اهدای خون جز اولویت‌های ماست، گفت: سازمان انتقال خون ایران همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم و سفر و ایام اربعین نذر خون را اجرا میکند و این برنامه با شعار عاشقان و اهدای خون در حال برگذاری است.

بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون کشور در گفتگو با خبرنگار حیات؛ در رابطه با بنامه های این سازمان در مسیر پیاده روی اربعین گفت: حاجی بیگی بیان کرد: سازمان انتقال خون وظیفه تامین خون را در کشور دارد در سازمان ایثارگرانی مشغول به خدمت هستند و ما  هر وظیفه‌ای که در قبال ایثارگران داشته باشیم را به خوبی انجام می‌دهیم زیرا همگی مسئول هستیم.

سازمان انتقال خون ایران همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم و سفر و ایام اربعین نذر خون را اجرا میکند و این برنامه با شعار عاشقان و اهدای خون در حال برگذاری است.

حاجی بیگی در پایان با تاکید بر اینکه  سازمان انتقال خون کشور در صدد ترویج فرهنگ اهدای خون است افزود: ما در مسیر پیاده‌روی اربعین نیز حضور داریم تبلیغات و فرهنگ اهدای خون را جز اولویت‌های کاری خود قرار داده‌ایم، استان‌های مرزی مثل استان ایلام و کرمانشاه انتقال خون فعال هستند و یک اقدام مشترکی با سازمان اورژانس کشور تحت عنوان اورژانس پیش بیمارستانی را  انجام داده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha