کد خبر 214187
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

آخرین پروژه پارس جنوبی در آستانه بهره برداری است

آخرین پروژه پارس جنوبی در آستانه بهره برداری است

استاندار بوشهر گفت: فاز ۱۱ بعنوان مهمترین، بزرگترین و آخرین پروژه پارس جنوبی فردا با حضور رئیس جمهور وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا احمد محمدی‌زاده یکشنبه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با تبریک هفته دولت اظهار کرد: بیش از ۲ دهه است که فاز ۱۱ پارس جنوبی در دستور کار قرار دارد اما به سرانجام نرسیده بود که با عزم دولت سیزدهم این مهم نهایی شده است.

وی افزود: در مقاطع مختلف شرکت‌های چینی و توتال فرانسه در فاز ۱۱ فعالیت می‌کردند که آن را رها کردند و متخصصین ایرانی در شرکت ملی نفت و پتروپارس برای تکمیل آن مصمم شدند و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

محمدی زاده با بیان اینکه فعالیت دولت سیزدهم در شرایط سختی در بخش‌های مالی، اقتصادی و خدماتی آغاز شد اظهار داشت: جنگ ترکیبی دشمن برای عدم تحقق پیشرفت و توسعه، علیه انقلاب اسلامی افزایش یافت و با ایجاد اغتشاشات و درگیری اقدامات امنیتی و اقتصادی ایجاد کردند.

وی عملیات فرهنگی دشمن برای ایجاد نافرمانی مدنی در جامعه را از دیگر اهداف جنگ ترکیبی دانست و بیان کرد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری این جنگ ترکیبی دشمن مدیریت شد و اهداف دشمن یکی پس از دیگری ناکام ماند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اقدامات مهمی در سازماندهی حوزه امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی انجام شد گفت: هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت، توقف پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و ایجاد یاس در جامعه بود که بحمدالله با پشتیبانی مردم، علما، روحانیون، ایثارگران روند پیشرفت، توسعه و عملیات‌های فرهنگی و اقتصادی استان بوشهر قابل قبول و مطلوب است.

محمدی‌زاده یادآورشد: فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر تسریع یافته است .

وی گفت: دشمن در حوزه فرهنگی بر روی افکار و ذهن جوانان و نوجوانان متمرکز شده است که باید تلاش مضاعف شود.

استاندار بوشهر با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب در کنار نمایشگاه دستاوردهای دولت در مرکز استان یکی از اهداف آن را مشاهده جوانان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها دانست و بیان کرد: حجم کارها و طرح‌های اجرا شده در استان بوشهر عظیم و قابل توجه است و رئیس جمهور برای بار سوم فردا وارد استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از همه دستگاه‌های سیاسی، انتظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی افزود: از مردم استان بوشهر هم که در همه شرایط سخت در کنار نظام و انقلاب اسلامی قرار دارند و پیشتیبانی و حمایت می‌کنند قدردانی می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: کار اداری مردم در دستگاه‌های اجرایی و اداری نباید معطل بماند و باید خواسته‌های مردم با سرعت در ادارات انجام شود و باید رضایتمندی مردم در تحقق مطالبات آنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه باید در حل مشکلات مردم در ادارات تلاش و مجاهدت شود تاکید کرد: عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان بوشهر در حل مشکلات و در راستای رضایت‌مندی مردم باید جبران شود.

استاندار بوشهر افزود: مدیران، معاونان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به شهرستان‌ها در حل مشکلات مردم سرکشی کنند و این درحالی است که عملکرد برخی دستگاه‌ها خوب و برخی هم ضعیف گزارش شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به ضرورت جذب منابع ملی برای تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی یادآورشد: انسان وقتی مسئولیت برعهده گرفت قطعاً در برابر خدا مسئول است و در مقابل این مسئولیت وظیفه و ماموریت محوله باید به نحو احسن انجام شود.

وی اضافه کرد: امید می‌رود در کنار فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی توسعه حوزه فرهنگ و ارتباط با مردم و سرعت‌دهی به کار مردم و حل مشکلات تسریع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha