کد خبر 214172
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد

ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد

در پارکینگ‌های شماره ۱ و ۲ ظرفیت پارک ۱۸٠ هزار خودرو وجود دارد که تا پایان روز گذشته ۸٠ هزار از این میزان تکمیل شده و هنوز ظرفیت پارک ۱٠٠ هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ جلال الدین محمدی شهردار مهران گفت: در راستای خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی در زمینه پارک خودرو، ظرفیت پارک ۲۰ هزار خودرو دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه، با توجه به افزایش حجم زوار در مرز بین المللی مهران پارکینگ شماره ۱ اربعین تا پایان وقت امروز تکمیل خواهد شد، افزود: در این راستا از عصر امروز پارکینگ اربعین ۲ خدمات دهی خود را به زائران جهت پارک خودروها آغاز خواهد کرد. 

شهردار مهران با اشاره به اینکه، امکانات و رفاهیات پارکینگ اربعین ۲ همانند پارکینگ اربعین ۱ و دارای ساختار جدید شامل نمازخانه، سرویس های بهداشتی، ایستگاه اتوبوس و بوفه است، گفت: در شهر مهران با احتساب پارکینگ های شماره ۱ و ۲ ظرفیت پارک ۱۸٠ هزار خودرو وجود دارد که تا پایان روز گذشته ۸٠ هزار از این میزان تکمیل شده و هنوز ظرفیت پارک ۱٠٠ هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد.

این مقام مسئول افزود: جهت برق‌رسانی و روشنایی پارکینگ اربعین تاکنون ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۸ کلیومتر شبکه فشار ضعیف احداث و نیز ۱۰ دستگاه پست توزیع نصب شده و تعداد یک هزار دستگاه چراغ LED و ۲۵ برج نوری روشنایی مضاعفی را برای تامین امنیت و امکان پارک خودرو زوار در این مکان فراهم شده است.

وی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا نیز میتوان به ایجاد روشنایی در محوطه پارکینگ، نصب دوربین مداربسته، محصور کردن اطراف پارکینگ بزرگ اربعین اشاره کرد.

محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون حجم زوار در مرز بالاست اما تردد روان است و هیچگونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha