کد خبر 214110
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

رییس سازمان انرژی اتمی: 

ما متوقف نمی شویم/ دشمنان با صنعت هسته ای ما مخالف هستند

ما متوقف نمی شویم/ دشمنان با صنعت هسته ای ما مخالف هستند

اسلامی با بیان اینکه ما متوقف نمیشویم، گفت: سنگ بنا در انرزی اتمی سوخت هسته ای است و مبنای این کار غنی سازی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست خبری که در محل نمایشگاه روایت خدمت برگزار شد گفت: امروز رونمایی از یکی از دستاوردهایی که نتیجه خودباوری است را برگزار میکنیم. به لطف خدا زیرساختی که در سازمان انرزی اتمی ایجاد شده است قابلیت ها و خودباوری ها اجین شده و تحقیقات نتیجه گرا را به منصه دید قرار داده است
 
اسلامی افزود: این دستاورد ما حاصل یک کار شش ماهه است که در نهایت هماهنگی ها، مجوز ها و ... را انجام داده و تمامی این موفقیت ها با  خودباوری و کار تیمی جوانان نخبه نتیجه بخش شد.

رئیس سازمان انرزی اتمی با تاکید بر اینکه ما متوقف نمیشویم، افزود: ما در سال های اخیر تاخیراتی در فرایندهایمان داشتیم ولی اراده ای که داریم با دانش و خودباوری به این نتیجه رسیدیم.

اسلامی گفت: امروز کل صنایع نفت و گاز و موشکی  از این محصول بهره مند خواهند شد و پاسخگوی نیاز سالانه کشور است و در صورت نیاز هم افزایش خواهیم داد.

وی عنوان کرد: موضوع مهم برای ما این است که بتوانیم به صورت پا برجا همواره در مسیر خدمت باشیم و این یک شعار نیست که شرکت پارس ایزوتوپ جمعه ها تعطیل نیست.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: سنگ بنا در انرزی اتمی سوخت هسته ای است و مبنای این کار غنی سازی است. دشمنان ما با صنعت هسته ای ما مخالف هستند. نخبگان ما باید بدانند که صنعت هسته ای صنعت راهبردی است که نقش مستقیمی در زندگی مردم دارد و ما نیز در کنار این سوخت هسته ای، کارهای موازی را انجام می دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha