کد خبر 214096
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی با حضور قالیباف و هاشمی

افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی با حضور قالیباف و هاشمی

مراسم افتتاح ساختمان جدید و دیگر سالن‌های فدراسیون کشتی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، سرپرست وزارت ورزش و جمعی از پیشکسوتان کشتی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ از صبح امروز (پنجم شهریور) همزمان با روز کشتی، ساختمان اداری فدراسیون، مرکز همایش‌های 1200 نفره، سالن بدنسازی، سالن چند منظوره ورزش‌های توپی، مرکز رسانه‌ای و سینما و سوئیت‌های اقامتی این فدراسیون که جزو جدیدترین سالن‌های اضافه شده به مجموعه کشتی بود در حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان کشتی از جمله منصور برزگر، ابراهیم جوادی، علی اکبر حیدری، محمدحسن محبی، محسن کاوه، صادق گودرزی، حمید باوفا، محسن سوریان، علیرضا لرستانی، علی محمدی و اعضای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و تعدادی از روسای فدراسیون‌ها نیز در این مراسم حضور داشتند.

بعد از آنکه رئیس مجلس و سرپرست وزارت ورزش به همراه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از سالن‌های جدید اداری،  فرهنگی و ورزشی فدراسیون‌ها بازدید کردند، آنها در مرکز همایش‌ها حضور پیدا کرده و مراسم آغاز شد.

این سالن‌ها و تجهیزات در حالی به مجموعه کشتی اضافه شد که پیش از این نیز خانه‌های کشتی و چندین سالن دیگر در سطح شهر تهران مورد بازسازی قرار گرفته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha