کد خبر 209284
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

منصور برزگر در گفتگو با «حیات»:

باید بعد از المپیک دوباره انتخابات فدراسیون کشتی تکرار شود/ با حاشیه‌های دبیر کاری ندارم و نگاهم به عملکرد او فنی است

باید بعد از المپیک دوباره انتخابات فدراسیون کشتی تکرار شود/ با حاشیه‌های دبیر کاری ندارم و نگاهم به عملکرد او فنی است

پیشکسوت کشتی در مورد انتخاب دوباره علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی صحبت کرد.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص انتخاب دوباره علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: در خصوص آقای دبیر باید بگم به نظرم ایشان باید بماند تا بعد از المپیک و وقتی المپیک برگزار شد دوباره یک مجمع انتخاباتی برگزار شود و برای ایشان رای گیری شود و با توجه به نتایج المپیک به ایشان رای دهند. اینکه یک سال مانده به المپیک انتخابات برگزار کنیم به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست چون اگر الان دبیر می‌رفت و شخص دیگری می‌آمد اگر نتیجه می‌گرفت پای خودش می‌نوشت و اگر نتیجه نمی‌گرفت می‌گفت مقصر دبیر است. زمان انتخابات باید بعد از هر المپیک باشد و هر شخصی هم که می آید تا المپیک بعدی فرصت داشته باشد.

وی در ادامه گفت: به نظرم بعد از المپیک دوباره یک مجمع انتخاباتی انجام شود و طبق نتایجی که در المپیک کسب کردیم بار دیگر عملکرد آقای دبیر مورد ارزیابی قرار بگیرد و اگر رای آورد تا المپیک بعدی فرصت داشته باشد و اگر رأی نیاورد نفر جدید هم تا 4 سال و المپیک بعدی فرصت داشته باشد. ما رویدادی به جز بازی‌های آسیایی و المپیک نداریم و باید انتخابات کشتی و سایر رشته ها بر اساس زمان بندی این رویداد ها انجام شود و این زمان مجمع انتخاباتی مناسب نیست.

پیشکسوت کشتی در مورد عملکرد دبیر در دوران فعالیتش هم توضیح داد: به نظرم در مورد عملکرد او در المپیک می‌توان نظر داد. من کاری با حواشی او ندارم و این مسائل سلیقه‌ای است و من فنی صحبت می‌کنم. اینکه او چرا در جمع نماز می‌خواند و کار درستی است یا نه سلیقه است و ما در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنیم و از لحاظ فنی عملکردش را در المپیک می‌توان سنجید، هرچند در کشتی‌هایی که اخیراً انجام شده است جای انتقاد وجود دارد.

برزگر در مورد وضعیت تیم ملی بزرگسالان هم گفت: در حال حاضر مسابقات جهانی در پیش است و امیدوارم ما نتایج خوبی کسب کنیم و بعد از آن هم بزرگترین رویداد جهان یعنی المپیک در پیش است که هم عملکرد فدراسیون و هم عملکرد کادرفنی تیم ملی در این مسابقات مشخص خواهد شد. کمترین انتظار از تیم ملی کشتی آزاد ما این است که روی پله سوم قرار بگیریم و هر نتیجه‌ای ضعیف‌تر از این حاصل شود یک شکست برای تیم ما محسوب خواهد شد. امیدوارم در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کنیم و زمینه ساز نتایج خوبی شود که در المپیک خواهیم گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha