کد خبر 214030
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

پایان مرحله نخست لیگ برتر دارت کارگران کشور/تیم دارت جواهری مهرکیش در بخش مردان دوم شد

پایان مرحله نخست لیگ برتر دارت کارگران کشور/تیم دارت جواهری مهرکیش در بخش مردان دوم شد

پس از صدرنشینی تیم بانوان جواهری مهرکیش در لیگ برتر دارت کارگران کشور، تیم مردان هم موفق شد رتبه دومی این رقابتها را بدست آورد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: رئیس انجمن دارت کارگران استان یزد که تیم را در این مسابقات سرپرستی می کرد با اشاره به سطح بالای این رقابتها گفت: دومین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور امسال با افزایش 4 تیم نسبت به سال گذشته، با حضور 22 تیم به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

حمیدرضا مهرکیش ضمن اشاره به حضور دو تیم از یزد در این رقابتها، اظهار کرد: در بخش آقایان نیز همانند بانوان تیم های جواهری مهرکیش و سنگ آهن مرکزی بافق در لیگ برتر دارت به دیدار سایر رقبا رفتند که تیم جواهری مهرکیش موفق شد با کسب 9 پیروزی، یک تساوی و یک شکست رتبه دوم را بدست آورد.

مهرکیش تصریح کرد: تیم لاندا الکترونیک مشهد مقام اول و مس شهربابک از کرمان نیز مقام سوم را بدست آوردند؛ مرحله دوم لیگ برتر دارت کارگران کشور در آذرماه برگزار می شود تا تکلیف تیم های برتر مشخص شود.

وی هدف از برگزاری رقابت‌های لیگ دارت کشوری را افزایش بهره‌وری کارگران و شناسایی استعدادهای این رشته جهت اعزام به مسابقات جهانی اعلام کرد و افزود: چنین رویدادهایی می‌تواند سطح طرفداری این مسابقات را در کشور به همراه داشته باشد و علاوه بر آن باعث شناسایی افراد با استعداد می شود؛ نتیجه این لیگ معرفی 2 تیم برتر در بخش آقایان و بانوان جهت اعزام به رقابت جهانی مکزیک خواهد بود.

گفتنی است در این مسابقات تیم جواهری مهرکیش با ترکیب حمیدرضا غفاری، علیرضا شایق، علی محمد رعیتی، محمدعلی فرقانی و علیرضا همدانی زاده به مربیگری محمدعرفان مهرکیش و سرپرستی حمیدرضا مهرکیش رقابت کردند و برای تیم سنگ آهن بافق نیز محمدرضا سالاری، منصور حسن زاده، محمدرضا حسن پور، مهدی ایزدی، هادی میرجلیلی، محمدرضا محمدی و جواد دانشور با مربیگری فضل اله میرجلیلی مسابقه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha