کد خبر 213950
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

تیم‌های مدعی لیگ برتر سهم اندکی در تیم منتخب هفته سوم داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم با برگزاری چند دیدار در 3 روز مختلف پیگیری شد و سوای دیدار معوقه تراکتور مقابل استقلال خوزستان که به دلیل بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با تاخیر برگزار می‌شود، 7 دیدار دیگر به پایان رسید و مطابق هر هفته با در نظر نگرفتن بازی معوقه این هفته از هفت دیدار دیگر تیمی منتخب از بهترین نفرات حاضر در ترکیب تیم‌ها تشکیل داده‌ایم که در ترکیب تیم‌هایشان خوش درخشیده و توانستند در نتیجه بازی تاثیرگذار ظاهر شوند. دو تیم ملوان و شمس آذر قزوین بهترین نتایج این هفته از رقابت‌ها را کسب کردند و نمایندگان زیادی در این تیم داشتند و از طرفی استقلال نماینده ای در تیم این هفته نداشت و همینطور سپاهان و پرسپولیس هم با 2 نماینده در جمع برترین‌ها به کارشان در هفته سوم پایان دادند.

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

گلر تیم فوتبال سپاهان در این هفته از رقابت‌ها در شرایط خاصی به میدان رفت. او که سوگوار از دست دادن پدرش بود حتی گفته می‌شد ممکن است در این بازی به میدان نرود و مورایس از میراززاد به جای او استفاده کند ولی در نهایت تصمیم او حضور در میدان بود و در این شرایط خاص عملکرد قابل قبولی هم در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل از خودش به نمایش گذاشت. نیازمند نشان داد یک گلر مطمئن برای سپاهان است که در سخت‌ترین شرایط هم می‌توان روی او حساب کرد و این کلین شیت شاید یکی از خاص‌ترین کلین شیت‌هایی باشد که همیشه در یاد و خاطرش باقی بماند. نیازمند چهره ویژه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بود.

مدافع: محمد دانشگر (سپاهان)

مدافع میانی سپاهان هم روز خیلی خوبی مقابل تیم سابقش داشت. او یک ستون مستحکم در قلب خط دفاعی تیمش است و یکی از بهترین مدافعین حال حاضر فوتبال ایران است که با ادامه این روند ممکن است نظر مثبت قلعه‌نویی را هم برای تیم ملی جلب کند. او به خوبی مقابل نفوذ خط حمله زهردار استقلال در بازی با سپاهان ایستادگی کرد و روز به شدت کم اشتباهی را پشت سر گذاشت. او هم در کلین شیت با ارزش سپاهان مقابل استقلال در کنار نیازمند نقش داشت.

مدافع: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

حتی اگر در ترکیب اصلی پرسپولیس روی خوش به او نشان داده نشود بازهم هر زمان به میدان بیاید تاثیر مثبت خودش را به جا می‌گذارد. او در دقایق پایانی بازی با ذوب آهن به میدان آمد و با ضربه سر دقیق دروازه حریف را باز کرد تا تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد و چهره اول پرسپولیس در این میدان باشد. گل او البته جنجال های زیادی ایجاد کرد و به ثمر رسیدنش در موقعیت آفساید باعث شد انتقادات دوباره به نبود کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران شکل بگیرد ولی به هر حال این موضوع ارزش کار او را کم نمی‌کند. او چهره ویژه پرسپولیس در نبرد با ذوب آهن بود.

مدافع: میلاد فخرالدینی (آلومینیوم)

مدافع با تجربه آلومینیوم روز خوبی مقابل هوادار سپری کرد و چهره اصلی و ویژه تیمش در برتری در این بازی بود. او یک پاس گل داد و یک گل دیگر تیمش را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با وجود بازی در خط دفاعی تاثیر خودش را روی برتری در این دیدار گذاشته باشد. تجربه بالای او به کمک مجتبی حسینی در این فصل خواهد آمد.

مدافع: حسین گودرزی (شمس آذر)

شاگردان سعید دقیقی در دیدار این هفته کاری کردند کارستان و در رفسنجان مقابل تیم خوب مس به برتری پرگل 3 بر صفر رسیدند تا نشان دهند میهمان تازه وارد لیگ برتر قصد ندارد به این زودی ها سطح اول فوتبال ایران را ترک کند. مدافع تیم فوتبال شمس آذر در این بازی عملکرد خوبی برای تیمش داشت. گودرزی با دادن یک پاس گل و عملکرد خوب دفاعی در این دیدار از نفرات خوب تیمش بود که در بازی تاثیرگذار ظاهر شد.

هافبک دفاعی: مهرداد رضایی (ذوب آهن)

تساوی ارزشمند ذوب آهن در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایجاب می‌کند حداقل یک نماینده از این تیم خوب در جمع برترین‌های هفته داشته باشیم که مهرداد رضایی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. او کمربند میانی ذوبی‌ها را به خوبی بست و توانست مانع بازیسازی بازیکنان حریف خصوصاً سروش رفیعی در مرکز میدان شود. آمار پاس خوبی از خودش به جا گذاشت و در پخش کردن تو موفق و کم اشتباه ظاهر شد تا به عنوان یک هافبک میانی در مرکز میدان برای تیمش بدرخشد.

هافبک میانی: رضا جعفری (ملوان)

تعویض خوب مهدی تارتار در میانه میدان برای ملوانی‌ها بود که در روز خوب این تیم مقابل فولاد توانست بعد از ورود به زمین تاثیرگذار باشد و یک گل برای تیمش به ثمر رساند. او با این عملکرد خوب به نظر می‌رسد قصد دارد بیشتر در ترکیب تیمش بازی کند و از همین رو بعید نیست در بازی‌های آینده جایی در ترکیب اصلی تیم تارتار برای خودش دست و پا کند.

هافبک میانی: حسین صادقی (ملوان)

هافبک ملوانان در تقابل با فولاد خوزستان یکی از بهترین‌ها بود تا بازیکنان خوش تکنیک، سرعتی و ریزنقش حریف نتوانند در جدال با او عملکرد موفقی داشته باشند و حمله جدی از سمت او به وجود بیاورند. حسین صادقی که فصل قبل نمایش خوبی در هوادار ارائه کرد، حالا زیر نظر تارتار نیز به شرایط گذشته برگشته است.

مهاجم: عیسی مرادی (شمس آذر)

مهاجم قرضی شمس آذر برابر مس رفسنجان بعد از یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب بازگشت و دو گل تیمش را روی اشتباه فاحش خط دفاعی نارنجی پوشان زد و علاوه بر آن، پرتلاش و دونده ظاهر شد و شانس گل‌های خوبی هم به وجود آورد که بی‌ثمر ماند. او ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و حتی از وی به عنوان بهترین بازیکن هفته هم می‌شود یاد کرد.

مهاجم: مسعود زائر کاظمین (ملوان)

ستاره ملوان در بازی با فولاد مهاجم این تیم بود که علیرغم از دست دادن پنالتی، دو گل به ثمر رساند، یک پنالتی به دست آورد و چندین موقعیت دیگر خلق کرد که منجر به گل نشدند، وگرنه برد قوهای سپید پرگل‌تر هم می‌شد. او که سال گذشته هم در ملوان توپ می‌زد، تا پایان هفته سوم سه گل زده و دو پنالتی برای تیمش گرفته و یک پاس منجر به گل داده و در حال حاضر موثرترین بازیکن لیگ برتر محسوب می‌شود.

مهاجم: مهدی ممی‌زاده (گل گهر)

چهره ویژه خط حمله سیرجانی‌ها در دیدار این هفته مقابل نساجی در مازندران کسی نبود جز ممی‌زاده، او بازیکن فرصت طلبی در ترکیب گل گهر نشان داد و اگر این کیفیت بازی را در دیدارهای آینده هم به نمایش بگذارد می‌تواند این فصل کمک زیادی به گل گهر داشته باشد و گل‌های زیادی به ثمر برساند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha