کد خبر 213782
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

اولین تمرین نیمار برای ال‌کلاسیکوی صحرا

اولین تمرین نیمار برای ال‌کلاسیکوی صحرا

نیمار، خرید بزرگ فوتبال عربستان و باشگاه الهلال، امروز مرحله جدیدی از آماده‌سازی خود برای حضور در میدان با پیراهن این تیم را آغاز کرد و برای اولین بار در مجموعه تمرینی باشگاه عربستانی حاضر شد و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ نیمار، خرید بزرگ فوتبال عربستان و باشگاه الهلال، امروز مرحله جدیدی از آماده‌سازی خود برای حضور در میدان با پیراهن این تیم را آغاز کرد و برای اولین بار در مجموعه تمرینی باشگاه عربستانی حاضر شد و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت.

گزارش‌ها در عربستان حاکی است پزشکان و کادر فنی الهلال از وضعیت آمادگی نیمار راضی هستند و امیدوارند او هر چه زودتر به تمرینهای گروهی ملحق شود.

نیمار بعد از حضور در مجموعه الهلال به صورت انفرادی به دویدن در زمین چمن پرداخت و سپس با حضور در سالن بدنسازی تمرین‌های سبک با وزنه را پشت سر گذاشت.

نیمار دوران ریکاوری مصدومیت عضلانی را پشت سر می‌گذارد و الهلال امیدوار است او را در ال‌کلاسیکوی جده و دیدار با الاتحاد در اختیار داشته باشد. دیداری که روز 1 سپتامبر بین این دو باشگاه بزرگ عربستان برگزار خواهد شد و شاهد رویارویایی نیمار و دیگر ستارگان الهلال با کریم بنزما و یارانش خواهد بود.

شکی نیست که نیمار و حسان تمبکتی، دیگر خرید الهلال، دیدار فردای این مقابل الرائد در هفته سوم لیگ روشن را از دست می‌دهند. تمرین گروهی الهلال امروز برگزار شد و بازیکنان این تیم برای دیدار با الرائد برنامه‌های تاکتیکی سرمربی‌شان را مرور کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha