کد خبر 213685
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

داود سیدعباسی در گفتگو با «حیات»:

سپاهان از لحاظ نفری بالاتر از استقلال است/ نکونام به تیمش روحیه پیروزی طلبی تزریق کرده است

سپاهان از لحاظ نفری بالاتر از استقلال است/ نکونام به تیمش روحیه پیروزی طلبی تزریق کرده است

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز سپاهان و استقلال در لیگ برتر صحبت کرد.

داود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل هفته سوم استقلال و سپاهان اظهار داشت: این بازی یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های طول لیگ برار است. دو تیم هر دو بازی ابتدایی خودشان را با برد پشت سر گذاشته و خودشان را در قامت یک مدعی جلوه داده‌اند و امروز حداقل یکی از این دو تیم قرار است برای اولین بار امتیاز از دست بدهد و این چیزیست که هیچکدام از آنها نمی‌خواهند و همین موضوع جذابیت بازی را مضاعف می‌کند. سپاهان تیم خوب و پر مهره‌ای است که مشخصاً برای قهرمانی بسته شده و هدفی را جز این نمی‌بینند و از سوی دیگر استقلال هم مشکلات زیادی دارد ولی نام بزرگ این تیم و انگیزه بازیکنانش باعث می‌شود در بدترین شرایط هم نتایج خوبی از آنها شاهد باشیم.

وی افزود: سپاهان دو بازی سخت را در شروع لیگ با برتری پشت سر گذاشت. شکست دادن تراکتور کار راحتی نیست ولی شاگردان مورایس به خوبی از پس آن بر آمدند و بازی دومشان هم دربی اصفهان بود و تقابل با ذوب آهنِ محمد ربیعی هم اصلاً کار راحتی نیست و برتری در برابر این دو تیم نشان از قدرت بالای سپاهان در شروع فصل دارد. آنها با دو نتیجه خیلی خوب پا به بازی امروز می‌گذارند و امتیاز میزبانی هم کمک مضاعفی برایشان خواهد بود تا بتوانند یک گام محکم دیگر به سمت هدفشان بردارند. سه امتیاز بازی با استقلال برای سپاهان خیلی مهم است.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال هم گفت: استقلال مشکلات زیادی دارد و در موردش بارها و بارها صحبت شده و بازگو کردنش تکرار مکررات است ولی خوبی تیمِ جواد نکونام این است که میل به پیروزی در این تیم و در ساق پای بازیکنان به چشم می‌خورد و همین روحیه خیلی جاها می‌تواند جای خیلی از کمبودها را پر کند. آنها هم دو برد خوب در ابتدای فصل داشتند و مثل سپاهان با دو پیروزی به این مسابقه می‌آیند و همین موضوع جذابیت بازی را افزایش می‌دهد و پیش بینی کردن برنده بازی امروز کار دشواری است.

سیدعباسی در ادامه عنوان کرد: از لحاظ مهره و نفر به نفر بخواهیم حساب کنیم سپاهان دست بالا را در بازی امروز دارد و امتیاز میزبانی هم مزید بر علت است تا شانس این تیم را برای بازی امروز بیشتر بدانیم ولی استقلال هم ثبات و هماهنگی خوبی در ترکیبش دارد و همان روحیه پیروزی طلبی که گفتم پوئن مثبت آنهاست که ممکن است در بازی امروز هم به کار بیاید. نکونام هم پیش از این در فولاد و نساجی نشان داده درآوردن بازی‌های بزرگ را خوب بلد است و حتی در تیم‌هایی که مدعی قهرمانی نبودند هم توانسته یقه مدعیان را بگیرد و در استقلال فکر می‌کنم حتی این کار برایش راحت‌تر باشد چرا که استقلال همیشه استقلال است و هرچقدر مشکل داشته باشد بازهم مدعی قهرمانی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha