کد خبر 213408
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

رئیس قوه مقننه در پاسخ به نوروزی؛

مطالبات گندمکاران پرداخت می شود

مطالبات گندمکاران پرداخت می شود

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نوروزی نسبت به خواستار آنها با توجه به اینکه دولت به موضوع پرداخت مطالبات کشاورزان و همچنین کود مورد نیاز آنها نیست، گفت: ان‌شاءالله این مطالبات حتماً به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز دوشنبه 29 مردادماه مجلس در تذکری با انتقاد از دولت به دلیل پرداخت نکردن مطالبات گندمکاران از خرداد ماه تا به امروز گفت: کشاورزان خرداد ماه گندم را تحویل داده‌اند و آقای رئیس جمهوری بارها به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داده است که مطالبات کشاورزان پرداخت شود اما این اقدام هنوز میسر نشده است.

وی همچنین با بیان اینکه پول در وزارت نفت رسوب شده‌ است، خواستار پیگیری هیئت رئیسه مجلس در این زمینه شد و تصریح کرد: کشاورزان نیاز به کود دارند اما رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه توجهی ندارد. این درحالیست که بر اساس گفته وزیر جهاد کشاورزی آقای رئیس جمهوری در این زمینه دستور داده است.

نماینده علی آباد کتول با تاکید بر اینکه در ۳ استان شمالی کشور در موضوع پول گندم و خرید کود مشکل داریم، از قطعی مکرر برق و ایجاد مشکلات برای کشاورزان در این خصوص انتقاد کرد و خواستار توجه دولت به این مسائل شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه این موضوع هفته گذشته مطرح شد و پیگیری‌های لازم نیز انجام گرفته است،تصریح کرد: ان‌شاءالله این مطالبات حتماً به زودی پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha