کد خبر 213324
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

بلاتکلیفی ۲ ساله متقاضیان ‌مسکن ملی در آران و بیدگل/ وعده زمین‌هایی که معارض داشت 

بلاتکلیفی ۲ ساله متقاضیان ‌مسکن ملی در آران و بیدگل/ وعده زمین‌هایی که معارض داشت 

متقاضیان طرح مسکن ملی در آران و بیدگل همچنان در بلاتکلیفی قرار دارند به نحوی که تخصیص زمین تاکنون به متقاضیان صورت نگرفته است.

به گزارش گروه استانی حیات؛  متقاضیان طرح ملی مسکن در شهرستان آران و بیدگل از آذر سال گذشته بابت تخصیص زمین مبلغ 400 میلیون ریال واریز کردند و مقرر بود در اردیبهشت سال جاری طی جلسه‌ای اراضی متقاضیان بر اساس قرعه کشی مشخص شود.

این در حالی است که جلسه قرعه کشی کمتر از هشت ساعت پس از اعلام، لغو شد و پس از پیگیری‌های متقاضیان مشخص شد که تخصیص اراضی مذکور به دلیل داشتن معارض لغو شده است.‌

عدم تخصیص اراضی مذکور در حالی صورت گرفته است که پیش از آن مجتمع‌های مسکونی موسوم به رزلند ساخته و مالکان در واحدهای این مجتمع ساکن شدند و طی جلسات مختلف متقاضیان با مسئولان هنوز تخصیص زمین به دلیل اختلافات صورت نگرفته است.

مسئولان در شهرستان آران و بیدگل پیشنهاد واگذاری اراضی کشاورزی دولاب موسوم به شهرک آفتاب را به متقاضیان دادند در حالی که این اراضی خارج از محدوده شهری و فاقد هرگونه امکانات زیرساختی است.

960 متقاضی طرح ملی مسکن در شهرستان آران و بیدگل 40میلیون تومان پول و در مجموع حدود 38 میلیارد تومان را واریز کردند اما متأسفانه پس از گذشت هشت ماه هنوز اقدام به واگذاری اراضی به متقاضیان صورت نپذیرفته است و در این زمینه مشکلات و دغدغه متقاضیان همچنان پابرجاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha