کد خبر 204810
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

فرماندار اردستان: ۵۹ قطعه زمین برای اجری طرح جوانی جمعیت به واجدان شرایط واگذار می شود

فرماندار اردستان: ۵۹ قطعه زمین برای اجری طرح جوانی جمعیت به واجدان شرایط واگذار می شود

فرماندار اردستان گفت: ۵۹ قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی در قالب طرح جوانی جمعیت در اردستان به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سید محمد هادی احمدی طبا روز پنجشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت در اردستان افزود: بر اساس ثبت نام هایی که تاکنون در سامانه انجام شده،قرعه کشی برای واگذاری ۳۰ قطعه زمین در شهر اردستان، ۱۹ قطعه در شهر زواره و ۱۰ قطعه در شهر مهاباد انجام شده و به والدین دارای فرزند سوم و بیشتر تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: براساس قانون جوانی جمعیت این زمین ها در هر سه شهر در کنار مسکن مهر قرار دارند، اگر در سامانه نهضت ملی مسکن(سمن)متقاضیان تایید نهایی شوند واگذاری قطعی انجام می شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: شهرستان اردستان نخستین شهرستان استان اصفهان است که اقدام به قرعه کشی و تخصیص زمین رایگان به خانواده های واجد شرایط طرح جوانی جمعیت کرده در کشور در رده نخست قرار دارد.

احمدی طبا با بیان اینکه ازدواج و فرزند آوری نیاز به تبلیغ و تبیین دارد، گفت: دستگاه های اداری و رسانه ها باید به وظیفه قانونی خود دراین زمینه عمل کنند و با جدیت و به طور مستمر اطلاع رسانی انجام شود.

وی گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی شهرستان انقلابی عمل کرده تلاش خوبی در این زمینه دارند که از اقدام مثبت آنها تجلیل می شود،از طرفی برخی نیز کوتاهی کرده و مطالبی گذاشته اند که غیر انقلابی و تمسخر گونه بوده و کاری نادرست است.

وی افزود: باید همه به عنوان یک وظیفه شرعی و انقلابی در زمینه ازدواج و فرزند آوری تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی اردستان تمام تلاش خود را برای افزایش جمعیت به کار گیرند و اقدام های عملی خود را در نشست آینده قرارگاه جوانی جمعیت ارائه کنند.

احمدی طبا افزود: در راستای افزایش فرزند آوری و جوانی جمعیت طرح تهیه جوان کارت اردستان اجرایی شده و تا کنون ۱۴ خانواده ثبت نام کرده اند، با اصناف نیز مذاکره شده به این افراد تخفیف ویژه دهند.

فرماندار اردستان گفت: از تلاش رسانه های انقلابی شهرستان که‌ در طرح جوانی جمعیت با قرارگاه جوانی جمعیت همکاری موثر و مستمر دارند،تشکر می کنیم.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha