کد خبر 213270
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

فرار نافرجام سارق زندانی جان سرباز را گرفت

فرار نافرجام سارق زندانی جان سرباز را گرفت

سارق سابقه‌دار هنگام انتقال از دادسرا به زندان با سوءاستفاده از یک لحظه غفلت مأمور همراهش و خلع سلاح کردن وی به قصد فرار اقدام به تیراندازی کرد و یک سرباز را به شهادت رساند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری گفت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.
 دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیروهای کلانتری از ناحیه صورت زخمی و دستگیر شد.

 بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است، بیان کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.

 سردار «رهام‌بخش حبیبی» نیز در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح شنبه بیست و هشتم مرداد یک سارق سابقه‌دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مأموران درگیر شد و در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه «رامین جوکار» به شهادت رسید و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد که حالش مساعد است.

سردار حبیبی اضافه کرد: مأموران حاضر در محوطه برای پیشگیری از آسیب دیدن بیشتر سایرین، ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت سارق تیراندازی کردند که وی پس از مجروح شدن دستگیر و به مرکز درمانی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha