کد خبر 213150
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

هشدار گردان‌های القدس به رژیم اشغالگر

هشدار گردان‌های القدس به رژیم اشغالگر

«گردان‌های القدس - تیپ جنین» در بیانیه‌ای با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تجاوز به شهر و اردوگاه جنین اعلام کرد که اشغالگران مرتکب حماقت نشوند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از خبرگزاری سما، تیپ جنین در بیانیه‌ای در جریان مراسم یادبود شهدای نبرد «بأس جنین» تاکید کرد: بأس جنین معادلات بازدارندگی واضحی را در مقابل ارتش اسرائیل ایجاد کرده است و هرگونه ورود به سرزمین جنین بهای سنگینی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: به رژیم اسرائیل نسبت به ارتکاب هرگونه حماقت هشدار می‌دهیم و سلاح‌های ما برای مقابله با هرگونه تجاوز به جنین آماده خواهند بود.

تیپ جنین در ادامه به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تجاوز یا حمله به اردوگاه جنین هشدار داد و بر آمادگی دائم خود برای پاسخگویی به چنین اقداماتی تاکید کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما و همه آزادگان مقاومت آماده جانفشانی در راه آزادی هستیم و مطلقاً به کسی اجازه نخواهیم داد که سلاح مقاومت را از ما بگیرد یا جهت یا قطب نمای ما را تغییر دهد و نشانه سلاح ما به سمت سینه دشمن باقی خواهد ماند.

تیپ جنین در ادامه تاکید کرد که نبرد قهرمانانه بأس جنین معادله جدیدی را ایجاد کرد و استکبار رژیم اشغالگر را در هم شکست.

روز دوشنبه (۱۲ تیر) رژیم صهیونیستی تجاوز زمینی و هوایی خود را به شهر جنین و اردوگاه آن آغاز کرد و در نهایت پس از ۴۸ ساعت و درپی مقاومت دلیرانه نیروهای مقاومت صهیونیست‌ها دست از پا درازتر ناگزیر به عقب‌نشینی و خروج از آن شدند.

صهیونیست‌ها در این تجاوز دست به جنایت وحشیانه دیگری زدند و وزارت بهداشت فلسطین پس از پایان این تجاوزگری اعلام کرد، در جریان این تجاوز رژیم صهیونیستی ۱۲ فلسطینی از جمله پنج کودک شهید و ۱۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha