کد خبر 212742
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

برگزاری پویش شکوه اربعین در پناه قرآن

برگزاری پویش شکوه اربعین در پناه قرآن

دانشگاه ادیان و مذاهب در پی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم، پویش بین المللی «شکوه اربعین در پناه قرآن» را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر مدیر کل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام این خبر گفت: در پی جسارت به ساحت مقدس کلام وحی و محکومیت آن توسط جهان اسلام و نیز سازمان‌های بین المللی، دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان حلقه وصل مراکز علمی و آموزشی همه ادیان و ملل، پویش مردمی «شکوه اربعین در پناه قرآن» را در بزرگترین راهپیمایی سالانه جهان به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع و تاکید مقام معظم رهبری بر تلخ و توطئه‌آمیز بودن این حادثه اظهار کرد: اربعین نماد همدلی و همراهی همه آزادی‌خواهان دنیا در محکومیت جنایت و توطئه علیه آزادی‌خواهی است و اهانت به قرآن کریم با وجود بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آرایش جنگی علیه مقدسات اسلام است.

مدیر کل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: راه مقابله با این توطئه‌ها همدلی و هم‌آوایی همه مسلمین در حمایت از ارزش‌های قرآن به عنوان معجزه جاوید اسلام با بهره‌گیری از مفسران معصوم آن یعنی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

حجت‌الاسلام فخرآذر اجتماع چند ده میلیونی اربعین را فرصت مغتنمی برای پاسداری از قرآن و آموزهای آن دانست و گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، جان مبارک خود و عزیزترین فرزندان و برادران و یارانش را برای پاسداری ازقرآن و آموزه‌های آن تقدیم کرد.

وی از همه هنرمندان، اساتید، دانشجویان، حوزویان، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف جامعه خواست با خلق آثار هنری و فرهنگی برای حضور عالمانه در اربعین امسال، با شرکت در پویش «شکوه اربعین در پناه قرآن» آثار هنری تبلیغی و چند رسانه‌ای خود را به دانشگاه ادیان و مذاهب ارسال و برای اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۸۰۲۶۱۰ داخلی ۱۲۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha