کد خبر 212153
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

مراسم اختتامیه همایش مدیران حقوقی و کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد برگزار شد

مراسم اختتامیه همایش مدیران حقوقی و کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد برگزار شد

همایش مدیران حقوقی، روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید در مشهد مقدس پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مراسم اختتامیه نخستین همایش سراسری مدیران و روسای ادارات حقوقی و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد برگزار شد.

بزاساس این گزارش، در این همایش مجتبی قاسمی مدیرکل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی، رضا ریاحی سرپرست اداره کل دفتر امور مجلس و دولت، مه لقا احمدبگی رئیس اداره دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۶، محمد یزدانی، حسین اسفندیار و حمید توسلی مشاوران معاون حقوقی و امور مجلس و روسای حقوقی و اعضای کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و مقامات بنیاد شهید استان خراسان رضوی حضور داشتند.

در این همایش هر اداره کل گزارش فعالیت‌های حوزه های مرتبط را ارائه کرده و همچنین این همایش با برگزاری یک سری کارگاه های توجیهی برای رابطین کمیسیون ماده ۱۶ همراه بود. 

حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم هم برای این همایش پیامی صادر و محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد سخنرانی کرد.

بیان مشکلات و تبادل نظر و تشریک مساعی و یافتن مسیرهای بهتر برای رفع هر چه سریعتر مشکلات ایثارگران و ارائه خدمات بهتر به آنان از دیگر محورهای این همایش دو روزه در مشهد مقدس بود.

همایش دو روزه مدیران حقوقی، روسای ادارات و رابطین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمع بندی محسن بزرگی معاونت حقوقی این بنیاد به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha