کد خبر 212039
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در گفتگو با حیات:

مشکلات ایثارگران با اجرای قوانین مصوب حل می شود/ برپایی موکب های اربعین توسط خانواده های شهدا

مشکلات ایثارگران با اجرای قوانین مصوب حل می شود/ برپایی موکب های اربعین توسط خانواده های شهدا

حجت الاسلام موسوی مقدم گفت: چنانچه بتوانیم این قوانین را به مرحله اجرا برسانیم آن وقت است که بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگران حل می‌شود.

حجت الاسلام موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ گفت: مجموعه قوانین و مقررات در راستای رفاه جامعه ایثارگری تصویب شده، بسیار است و چنانچه این قوانین اجرایی شوند بسیاری از مشکلات ایثارگران حل می‌شود.

 وی ادامه داد: یکی از وظایف ما نظارت، کنترل و پیگیری است تا قوانین بالادستی به عملیات اجرایی برسد چنانچه بتوانیم این قوانین را به مرحله اجرا برسانیم آن وقت است که بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگران حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید خاطرنشان کرد: بنیاد شهید سلسله برنامه‌هایی برای ایام اربعین دارند و البته برخی از خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران نیز به صورت خودجوش موکب هایی را برای رفاه حال زوار راه اندازی کرده‌اند تا علاوه بر سایر زوار به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمت رسانی شود.

حجت الاسلام موسوی مقدم در پایان بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حمایت‌های لازم را برای پیاده‌روی اربعین از زوار عزیز به عمل می‌آورد، حمایت‌های مالی نیز طبق مصوبات ستاد اربعین اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha