کد خبر 211683
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

رشد بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

رشد بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه افراد حقیقی ۲۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ثبت شد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات،کوروش آسایش گفت: در معاملات امروز ۱۵ مرداد شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۹۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افت بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۱۷ هزار و ۱۳ واحدی قرار گرفت شاخص کل فرابورس نیز با افت بیش از ۱۰۰ واحدی همراه شد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: امروز حجم معاملات ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم و ارزش معاملات ۴ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومانی ثبت شد. امروز سرانه افراد حقیقی ۲۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رقم خورد.

آسایش می‌گوید: امروز ۳۹۹ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد و ۴۱ درصد بازار یعنی ۳۰۹ نماد مثبت و ۵۹ درصد بازار به عبارتی ۴۳۹ نماد با وضعیت منفی کار خود را به پایان رساندند.

او گفت: امروز بازار کار خود را مثبت آغاز و با توجه به روند نرخ ارز روند آهسته‌تر شد در کل امروز بازار شاهد نوساناتی بود اما کار خود را مثبت به پایان رساند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha