کد خبر 210464
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

عوامل اثرگذار بر روند حرکتی امروز ۳ مرداد بازار سرمایه چه بود؟

عوامل اثرگذار بر روند حرکتی امروز ۳ مرداد بازار سرمایه چه بود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ آسایش گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳ هزار واحدی و درصد تغییرات ۰.۱۷ درصدی در تراز ۲ میلیون و هزار و ۸۹۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از هزار واحدی و درصد تغییرات ۰.۱۸ واحدی در ارتفاع ۷۱۰ هزار و ۷۹۲واحدی ایستاد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: امروز ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم دست به دست شد و ارزش معاملات حدود ۴ هزار و ۵۸۴ میلیون تومانی رقم خورد.

او گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است. امروز ۲۳۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز ۶۲ درصد بازار سرمایه یعنی ۴۴۰ نماد منفی و ۳۸ درصد بازار مثبت به کار خود پایان دادند.

او می‌گوید: اخباری که در خصوص لغو مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها مطرح می‌شود، خبرهای مربوط به نمادهای خودرویی ها، نرخ‌های جهانی، روندحرکت  نرخ دلار، شرایط تکنیکالی از جمله موارد اثر گذار بر روند حرکتی امروز بازار سرمایه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha