کد خبر 211480
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت خبر داد؛

تخصیص ۱۴۵ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکان تهرانی

تخصیص ۱۴۵ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکان تهرانی

مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: مجموع رقم پاداش تخصیص‌داده شده به مشترکان خانگی برق در شهر تهران که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش داده‌اند به رقم قابل توجه ۱۴۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، «کامبیز ناظریان» افزود: براین‌اساس از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۰ درصد از مشترکان خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده‌اند که نشان‌دهنده همکاری قابل‌ملاحظه تهرانی‌ها در اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ساعت اوج بار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت با قدردانی از همکاری قابل‌تقدیر تهرانی‌ها این همراهی را اقدامی مؤثر در حفظ پایداری شبکه توزیع برق سراسر کشور و تأمین انرژی موردنیاز هم‌وطنان دانست.

ناظریان ادامه داد: امید داریم با تداوم این همکاری تا پایان فصل گرما شاهد کوچک‌ترین اختلالی در تأمین برق مشترکان نباشیم.

وی تعداد قبوض مشمول پاداش را در شهر تهران در حدود دو میلیون قبض عنوان کرد و گفت: میانگین کاهش مصرف برق توسط مشترکانی که مشمول پاداش شده‌اند در شهر تهران حدود ۲۵ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به این که افزایش کلی مصرف برق در کشور همه رکوردهای ثبت شده پیشین را شکسته است افزود: بدون شک همراهی مشترکان خانگی توانسته است نقشی قابل‌ملاحظه در کنترل شرایط و حفظ پایداری شبکه انرژی داشته باشد و این مهم همراه با تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان صنعت برق کشور و همچنین همکاری مشترکان صنعتی و اداری، به روشن نگاه‌داشتن چراغ‌خانه‌های هم‌وطنان کمک کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha