کد خبر 211310
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

مشخصات و تصاویر رندر گوشی پوکو M6 پرو فاش شد

مشخصات و تصاویر رندر گوشی پوکو M6 پرو فاش شد

شیائومی قصد دارد دو روز دیگر از گوشی پوکو M6 پرو در هند رونمایی کند. حالا به لطف انتشار رندرهای منتشر شده، می‌توانیم به طراحی این گوشی بپردازیم.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ شیائومی قصد دارد دو روز دیگر از گوشی پوکو M6 پرو در هند رونمایی کند. حالا به لطف انتشار رندرهای منتشر شده، می‌توانیم به طراحی این گوشی بپردازیم. همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی از نظر سخت‌افزاری عملا همان ردمی ۱۲ ۵G محسوب می‌شود که قرار است با نام و طراحی متفاوت به دست کاربران برسد.

بر اساس رندرهای منتشر شده، ظاهرا کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند از بین دو رنگ سبز و مشکی دست به انتخاب بزنند. در پنل جلویی با نمایشگر حفره‌دار روبرو هستیم و در پنل پشتی هم طراحی ماژول دوربین موجود در بسیاری از گوشی‌های پوکو مورد استفاده قرار گرفته است. این یعنی با یک مستطیل بزرگ سروکار داریم که سمت چپ این مستطیل دو دوربین اصلی تعبیه شده و سمت راست آن برند پوکو دیده می‌شود.

این گوشی از نمایشگر ۶.۷۹ اینچی بهره می‌برد که مبتنی بر پنل IPS LCD است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز ارائه می‌کند. دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. قلب تپنده‌ی گوشی پوکو M6 پرو، چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲ است که کنار آن حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت حدود ۱۸۰ دلار راهی بازار هند می‌شود و باید ببینیم شیائومی برای بازار جهانی، چه قیمتی را در نظر گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha