کد خبر 211235
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

میرزابیگی خبر داد؛

ایجاد قرارگاه‌های مسکن و اشتغال در بنیاد شهید

ایجاد قرارگاه‌های مسکن و اشتغال در بنیاد شهید

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد قرارگاه‌های مسکن و اشتغال به منظور ارائه خدمات به جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ محمد میرزابیگی در نشست‌ مدیران معاونت خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران   خواستار اصلاح رویکردها در تعدادی از مراکز درمانی در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر پاسخگویی ۲۴ ساعته پژوهشکده‌ی مهندسی و علوم‌پزشکی جانبازان به جامعه هدف گفت: در این زمینه می بایست شماره ای ۴ رقمی تعریف و در اختیار ایثارگران قرارگیرد تا بتوان بدون وقفه به نیازهای آنان پاسخ داد. همچنین این مرکز لازم است با جانبازان و خانواده‌های شهیدان در تماس باشد تا پیگیری لازم برای رفع نیازهای آنان صورت گیرد.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان ساخت: به زودی شاهد ایجاد میزخدمت‌های تلفنی مدیران این معاونت خواهیم‌ بود. همچنین احتیاج است شیوه‌هایی در نظرگرفته شود تا نظارت دقیق‌تر و مضاعفی بر اجرای ماموریت ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: قرارگاه‌هایی به منظور رفع نیازها در حوزه مسکن و اشتغال تدارک‌ دیده‌ایم تا در ستاد مرکزی و استان‌ها شاهد اقدامات موثری در این حوزه ها باشیم.

میرزابیگی گفت:  در حوزه اشتغال ضمن ایجاد هماهنگی‌های مناسب جهت استفاده از ظرفیت‌های دولتی به موضوع کارآفرینی و اشتغال‌زایی در فضای غیردولتی نیز به نحوی ویژه‌ پرداخته خواهد شد.

ایجاد قرارگاه‌های مسکن و اشتغال در بنیاد شهید

حیات

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha