کد خبر 211199
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

کیومرث هاشمی: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است

کیومرث هاشمی: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما بر اساس اهداف و وظایف وزارت ورزش، مشخص کردن سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش متناسب با طرح آمایش سرزمینی است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: این سیاست‌ها در طول ۴۴ سال انقلاب کمتر مورد توجه قرار گرفته است تا دستگاه‌هایی که فعالیت ورزشی می‌کنند، تکلیف خود را بدانند.

وی ادامه داد: هشت وزارتخانه فعالیت ورزشی و تربیت بدنی دارند و وزارت ورزش و جوانان هم، این فعالیت‌ها را در قالب فدراسیون‌ها و ادارات کل انجام می‌دهند.

هاشمی تصریح کرد: به دنبال این هستیم در شورای عالی ورزش که مسئولیت آن با رئیس جمهور است، سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش براساس طرح آمایش سرزمینی و بین دستگاه‌هایی مثل وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت کار و نیروهای مسلح که فعالیت‌ ورزشی دارند، هماهنگ‌سازی انجام دهیم.

سرپرست وزارت ورزش اضافه کرد: در پیش‌نویس لایحه برنامه هفتم توسعه که به مجلس داده شده، حکمی برای وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد از این رو ‌در تلاش هستیم با کمک مجلس، احکامی برای این دو بخش داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha