کد خبر 211013
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران مطرح کرد؛

جهاد تبیین مبتنی با شرایط روز کشور صورت گیرد

جهاد تبیین مبتنی با شرایط روز کشور صورت گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نشست جهاد تبیین با موضوع انقلاب اسلامی و نظم جدید جهانی گفت: با توجه به رویکرد دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی، امروز جهاد تبیین باید مبتنی بر شرایط روز کشور و در راستای پذیرش نسل نوجوان و جوان جامعه صورت گیرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ نشست جهاد تبیین با موضوع انقلاب اسلامی و نظم جدید جهانی صبح امروز دوشنبه 9مردادماه با حضور عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، سهیل کیارش دستار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور مردمی سازی بنیاد، معاونان و روسای بنیاد شهرستان های استان تهران در سالن شهدای ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این نشست با یادآوری تاکیدات رهبری معظم انقلاب در خصوص تحقق جهاد تبیین در همه زمینه‌ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته در مورد شبیخون و همچنین نفوذ فرهنگی بدخواهان نظام اسلامی بارها هشدار دادند، اگر در گذشته این هشدارها با حساسیت بیشتری دنبال می‌شد، امروز شاهد این حجم از ناهنجاری‌های فرهنگی نبودیم.

وی با بیان اینکه سلیقه مخاطب امروز نیازمند تولید آثار فاخر در حوزه جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای بزرگ کسب شده در دوران پیروزی انقلاب است، افزود: صاحبان قلم، رسانه، اساتید حوزه و دانشگاه و همه کسانی که به نحوی با مردم در ارتباط هستند، هوشیار باشند که با بیان شیوا و مبتکرانه و همچنین ساخت آثار فاخر و مخاطب پسند، موفقیت های حاصل شده در کشور و تهاجم همه جانبه دشمن در برابر نظام را به مردم بشناسانند و این بعنوان یک وظیفه خطیر است.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران در پایان تصریح کرد: هروقت بیانات رهبری فرزانه انقلاب را فصل الخطاب امور قراردادیم، موفق عمل کردیم و امروز در حوزه جهاد تبیین نیز باید با همین اصل پیشروی کنیم.

کیارش دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور مردمی سازی بنیاد شهید نیز در این نشست با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص عبور از یک پیچ تاریخی، گفت:امروز دشمن به دنبال رخنه فرهنگی در کشور است و این پروژه را از طریق فشار اقتصادی، کشف حجاب و فتنه مذهبی دنبال می کند.

وی افزود: امروز تنها راه حل مقابله با فتنه دشمن آگاه سازی و جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان فریضه واجب یاد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha